Det finns 10 kommentar/er. Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades. Nyheten har en egen tråd i vårt Flygforum
|
Flygmuseum?
Skrivet av SAS klass, 2014-06-28 00:31:37
Gammalt skrot!
|
|
Fars
Skrivet av Rune, 2014-06-26 17:58:33
Denna återkommande fars. Hur får de hålla på? En del anser SAS som ett seriöst bolag!?!? Och Wångdahl? Ja vad säger man. Skyways o cimber går ju bra idag...
|
|
Fokker 100/70
Skrivet av Costa rica, 2014-06-25 22:53:56
Tror som thomas på F100/70, perfekt kärra i Norden. Förvånar mig att ingen opererar dessa här uppe. Gamla, nja, billiga, mycket, fina ja.
|
|
Wångdahl
Skrivet av Erik, 2014-06-25 18:56:11
Känns som att det finns bara en väg att gå när Wångdahl kommer in. Har han gjort att något flygbolag har vuxit efter att han kommit in?!
|
|
Mr AOG,
Skrivet av pf, 2014-06-25 17:17:56
v.g. sett deg bedre inn i Norwegians ruteprogrammer FØR du skriver slike innlegg.
|
|
En väg
Skrivet av Gregory, 2014-06-25 11:29:05
Snart kommer Blue One att har noll Euro i kostnader.
|
|
Bluenunn
Skrivet av sture sten, 2014-06-25 09:44:01
Jag är övertygad om att Mikael Wångdahl går till botten med problemet. Han har ett tillförlitligt trackrecord.
|
|
Blue 1
Skrivet av Mr AOG, 2014-06-25 08:01:09
Blue 1 kunde ta över Norwegians flygningar i nord-norge med 737Classic, Norwegian vill bli av med de gamla planen med har inga andra som passar. Men att SAS och Norwegian skulle kunna komma övernes är nog en utopi.
|
|
Utanför Finland?
Skrivet av ABC, 2014-06-25 07:04:21
Medarbetare sägs i första hand upp utanför Finland. Var har de personal baserade utanför Finland? Jag har flugit ganska många gånger med bolaget och aldrig stött på en "ickefinne".
|
|
blue one
Skrivet av thomas, 2014-06-25 03:31:24
jag tror det optimala planet för dessa flygningar är Fokker 100, de skulle även fungera bra om man ger sig in i Svensk och Norsk inrikes, går även att använda på charter marknaden. Obetydlig kapital kostnad, billiga att operera nu görs en marknads undersökning för att utröna realismen att starta detta Både Sverige och Norge har höga priser på peak avgångar utanför stamnätet
737-600 och 717 även Dy s 737 är alla för stora för ex Svenskt inrikes
|
|