Det finns 4 kommentar/er. Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades. Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten
|
till ABC
Skrivet av DEF, 2014-12-14 07:23:29
ABC antar att du jobbar för SAS Hahah!
|
|
Gapet är stort
Skrivet av Klas Klang, 2014-12-12 09:33:19
Gapet är stort mellan flygbolagens service och hur vänliga och flexibla de är mot kunden. SAS och framförallt Norwegian pressar så hårt att man märker att de anställda inte mår bra. Jag håller med exemplet vid service-diskarna där Malmö Aviation är mycket mycket mer mänskliga. Jag, som gärna betalar 450 kr för en inrikesresa med Malmö Aviation via ICA-kortet väljer dom alla dagar i veckan framför de andra...
|
|
Skojar ni
Skrivet av ABC, 2014-12-11 14:36:52
Ännu en helt meningslös och intetsägande utmärkelse. Hur man kan tro att man erövrat världen genom denna triviala grejen är inget annat än pinsamt. Dessutom verkar ju de anställda, med smått neurotiska problem, tro på all denna smörja. Ankdamm
|
|
Mavia helt klart trevligast
Skrivet av Driver, 2014-12-11 09:38:31
Varken SAS eller NAS kan närma sig den känslan av "mysighet" och trevnad som Mavia. Nu har jag åkt väldigt mycket med alla dessa tre och arbetar även som flygande personal på annat bolag. Det har hänt ganska många gånger att jag kommer till flygplatsen med en ej ombokningsbar biljett, någon timma för tidigt. Endast Mavia är så serviceinriktade att de fixar biffen och ger tidigare flight gratis trots att de inte behöver. Stor eloge.
|
|