Tråden startades av: pf  2014-11-24 20:06:24
Pierre, hvorfor stod ikke du der klar med 
voucher og kompensasjon på 600 Euro ?

jfr http://www.fairshopping.se/opinions/view/17916

Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp). Ändra sortering

pf
2014-11-25 19:41:02
SV: Pierre, hvorfor stod ikke du der klar med
Fiende og fiende, det er dine ord Pierre. Utfasing av nordiske er noe annet.

Sannheten er hva vi så, hvordan SAS stemodig behandlet Norge i den tid Norwegian startet opp-de ba om en konkurrent, de klarte heller ikke gjøre en opplagt analyse på at behovet var der.

Se heller på hva Norwegian har skapt av norske og nordiske arbeidsplasser i den tid det har eksistert.

Det er mulig, Pierre, at en annen konkurrent såfremt ikke DY hadde funnet, ikke ville ha hatt norske/nordiske i den grad Norwegian har.

Ønsker også å gjenta at sistnevnte opererer innenfor det som EU's politikere gir de anledning til-v.g. bemerk at lovgivning tydeligvis varierer fra EU-land til EU-land. irland tydeligvis det mest liberale. Kan du gjøre noe med det Pierre ? Du som tydeligvis kommer fra et EU-land ?

Forstå Pierre, at det ikke er SAS, og dette selskapet "behov" som lenger regulerer luftfarten. Den tid er forbi.

Hold deg ellers bak gardinen, du og dine ser ut til å ha nok med det i disse dager.
pierre holmgren
2014-11-24 20:39:50
SV: Pierre, hvorfor stod ikke du der klar med
Aha så först nu at tråden ikke var startet af den meget uheldige pasagerer men af Sas fjenden pf som önsker at udfase nordiske flyjob.
pierre holmgren
2014-11-24 20:32:43
SV: Pierre, hvorfor stod ikke du der klar med
Skal jeg väre helt ärlig så har jeg hört om lange svartider , troede dog det var blevet bedre og denne her sag er jo et totalt mislykkende fra Sas side , men jeg er desvärre ikke så overrasket over den del af firmaet med al den outsourcing som der er sket. Gruer også for hvordan det skal gå når og hvis SGH handelen går i lås med Swissport.
Den aktuelle sag håber jeg der er nogen gode forklringer på hvordan det gik som det gik og ville gerne höre dem , men jeg tvivler , desvärre er jeg jo bare en kaffeslave som andre her så venligt påpeger fra tid til anden og har ikke meget at skulle have sagt nogen steder i Sas selvom jeg pröver fra tid til anden.
Håber du kommer tilbage til Sas når du finder tiden ret da vi normalt gör alt efter bogen ved IRR som det vistnok hedder i fagsproget.
 

Tillbaka

Pilotshop
HDI
Pilotshop
Flygrevyn
Flygtorgets nyhetsbrev