Flygnyheter
Platsannonser
Lokaler
Flygutbildning
Flygforum
Regler för forumet
Flygbloggar
Flygfakta
Medlem
Om Flygtorget
Sitemap
Flygnyheter
Platsannonser
Lokaler
Flygutbildning
Flygforum
Regler för forumet
Flygbloggar
Flygfakta
Medlem
Om Flygtorget
Sitemap
Tråden startades av: Fredde
2015-04-26 19:36:05
LN-RGK vänder tillbaka..
Hej!
Vad är vanligaste orsaken att man väljer att vända tillbaka till ARN när det inte är alls långt kvar till slutdestinationen RNB?
Bild från Flightradar24:
http://imageshack.com/a/img673/3583/1pwYYd.jpg
Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp).
Ändra sortering
Bankrutt
2015-04-27 16:50:05
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
Bristande tekniskt underhåll och bristfällig infrastruktur på den tekniska sidan leder alltid till seriösa störningar i trafiken och är ett tecken på ekonomiska svårigheter. Undrar vad pax till RNB tyckte om att återvanda till ARN...och vad tyckte de som väntade i RNB?
Enligt Hemingway är bankrutt i två steg: Först sakta, sen plötsligt.
Roger A
2015-04-27 05:47:52
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
De har väl inte i Göteborg heller ens? Därav blev jag 4 timmar sen till London eftersom de flög in någon skrothög från CPH som ersättning.
Snart arbetslös
2015-04-27 05:34:26
@Aron
Det stämmer. Numera har SAS bara teknisk personal i Sverige på två flygplatser, Arlanda och Göteborg.
Men det finns dom som påstår att SAS inte dragit ner på tekniskt underhåll för att spara pengar.
Fredde
2015-04-26 23:41:35
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
Tack för svaret!
aron
2015-04-26 19:56:25
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
Teknik, istället för bli stående i RNB så äre bättre gå till ARN där tekniker finns...
Fredde
2015-04-26 19:53:22
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
Nästan framme på ARN igen:
http://imageshack.com/a/img537/401/jirv1X.jpg
Tillbaka
Redaktionen
Tel: 08-500 379 00
E-post
info@flygtorget.se
Copyright © 1997 - 2024, Flygtorget AB, Alla rättigheter reserverade
Cookie information
,
Sitemap