Tråden startades av: Fredde  2015-04-26 19:36:05
LN-RGK vänder tillbaka.. 
Hej!
Vad är vanligaste orsaken att man väljer att vända tillbaka till ARN när det inte är alls långt kvar till slutdestinationen RNB?
Bild från Flightradar24:
http://imageshack.com/a/img673/3583/1pwYYd.jpg

Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp). Ändra sortering

Bankrutt
2015-04-27 16:50:05
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
Bristande tekniskt underhåll och bristfällig infrastruktur på den tekniska sidan leder alltid till seriösa störningar i trafiken och är ett tecken på ekonomiska svårigheter. Undrar vad pax till RNB tyckte om att återvanda till ARN...och vad tyckte de som väntade i RNB?

Enligt Hemingway är bankrutt i två steg: Först sakta, sen plötsligt.
Roger A
2015-04-27 05:47:52
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
De har väl inte i Göteborg heller ens? Därav blev jag 4 timmar sen till London eftersom de flög in någon skrothög från CPH som ersättning.
Snart arbetslös
2015-04-27 05:34:26
@Aron
Det stämmer. Numera har SAS bara teknisk personal i Sverige på två flygplatser, Arlanda och Göteborg.

Men det finns dom som påstår att SAS inte dragit ner på tekniskt underhåll för att spara pengar.
Fredde
2015-04-26 23:41:35
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
Tack för svaret!
aron
2015-04-26 19:56:25
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
Teknik, istället för bli stående i RNB så äre bättre gå till ARN där tekniker finns...
Fredde
2015-04-26 19:53:22
SV: LN-RGK vänder tillbaka..
Nästan framme på ARN igen:
http://imageshack.com/a/img537/401/jirv1X.jpg
 

Tillbaka

Pilotshop
HDI
Pilotshop
Flygrevyn
Flygtorgets nyhetsbrev