Tråden startades av: Karle  2017-06-12 12:42:50
BRA 
Hur kommer det sig att BRA inte flyger till Luleå med AVROn från Bromma? Efterfrågan måste finnas tycker jag. Men hur fel har jag?

Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp). Ändra sortering

Ip
2017-06-13 20:18:52
SV: BRA
ATR:en är helt perfekt mellan BMA o GOT. Dessutom behöver linjen börja generera pengar igen. Allt annat än att sätta in ATR:en på den linjen skulle vara tjänstefel av ledningen. Dessutom rekryteras det för fullt till ATR:n just nu så ett antal till verkar inte otroligt. 1 placerad på BMA o två i GBG. Då kan företaget minska RJ flottan till ett absolut minimum då dessa kostar en förmögenhet att gångtidsförlänga.
yup
2017-06-13 13:47:58
SV: BRA
@@up.
Japp det är ett vinnande koncept, enligt kontoret. Tyvärr ser de inte vad som händer på linjen.
@up
2017-06-13 00:42:01
SV: BRA
Så du menar att BRA ska börja flyga ATR från BMA till GOT o MMX?!?
Up
2017-06-12 20:42:39
SV: BRA
Dessutom håller RJ:n sakta på att fasas ut. Blir nya flygskatten av lär det inte bli några nya jetmaskiner utan ATR för hela slanten. Då är Luleå för långt
Tim
2017-06-12 15:16:46
SV: BRA
Luleå och Skellefteå nu innan DY började flyga dit har varit på tal i åratal. Men aldrig blivit konkreta av olika anledningar. Ofta pga slot brist på Bromma under peak tiderna
 

Tillbaka

Pilotshop
HDI
Pilotshop
Flygrevyn
Flygtorgets nyhetsbrev