Tråden startades av: Diavel  2017-09-06 16:54:36
Arrogansen själv 
Den extremt arroganta och otrevliga Michael O'Leary från no service bolaget Ryanair, går ut på bransch medier med att " Norwegian finns inte om 6 månader" Detta. har div andra nättiidninger vidarebragt. Om tillräckligt många okunniga resenärer ser detta och tror på hans b.s. då kan det snabbt förvärre Norwegians problemer, genom att många inte vågar köpa biljett...

Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp). Ändra sortering

Gunnar
2017-09-17 16:55:30
SV: Arrogansen själv
Ja, mycket arrogant, han spår SAS konkurs och så. Tänk hur många resenärer som nu beställer med Norwegian och andra bolag.
att Cfit
2017-09-16 23:52:49
SV: Arrogansen själv
SAS är väl mera CLOCK "statligt"
CFIT
2017-09-16 02:13:08
SV: Arrogansen själv
KFC...Tja, varför inte. I alla fall inget som gemene svensk känner till.
sv CFIT
2017-09-10 17:28:35
SV: Arrogansen själv
KFC!
CFIT
2017-09-08 23:30:47
SV: Arrogansen själv
Om Ryanair vore typ Mc Donalds så vore Norwegian typ vara Max. Vad SAS typ torde vara får ni gissa själva......
Diavel
2017-09-07 17:05:37
SV: Arrogansen själv
sv. ABC, Ja du har rätt, diskutera problemen får man självklart göra. Men det som MOL gör är att använda media för att skada sin konkurrent mest möjligt, det är inte okej helt enkelt. Norwegians affärsmodell leder till att. det behövs ny kapital inom kort, därför att man inte tjäner nånting på att flyga samtidigt som skuldberget fortsätter växa på.
ABC
2017-09-07 10:51:11
SV: Arrogansen själv
Diavel du skriver själv "förvärre Norwegians problemer".... Så du anser också att Norwegian har problem. Om nu bolaget har det måste väll såväl resenärer, anställda och aktieägare kunna diskutera saken och finna lösningar? Monarch var ytterst nära att gå under förra hösten men ägarn sköt till mer pengar. Kan inte Norwegians ägare göra samma sak för att lugna resenärer och personal?
Anton
2017-09-06 20:26:51
SV: Arrogansen själv
Fast i en öppen demokrati måste man tåla höra sånt, har han fel eller rätt får framtiden utvisa. Men upplever man att ett bolag har problem är det fullt rimligt att detta får diskuteras!
Reality
2017-09-06 19:26:56
SV: Arrogansen själv
Precis. Det kan ju knappast bli bättre.
sv Diavel
2017-09-06 18:49:23
SV: Arrogansen själv
Ni här på forumet är inte heller så dåliga på att förmedla dåliga/osanna rykten om DY. "Eftertankens kranka blekhet" kanske drabbar en del här på forumet.
Ingen nämnd och ingen glömd!
 

Tillbaka

Pilotshop
HDI
Pilotshop
Flygrevyn
Flygtorgets nyhetsbrev