Tråden startades av: Johan  2018-02-07 13:24:33
F66 
Har F66 tagits i bruk än på ARN? Eller sitter man likt barn på julafton och väntar på första reguljära A380:n? Borde ju finnas befintliga bolag som är intresserade av möjligheten att boarda first/business och economy genom olika bryggarmar..

Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp). Ändra sortering

BjörneBus
2018-02-12 08:05:44
SV: F66
Utveckling är absolut nödvändigt för ARN:s framtid men när man nu lägger ner X antal miljoner på en ny fin gate med fräscha bryggor och nya fina displayer och så kan den inte användas fullt ut. Då är det inte utveckling längre utan ett steg tillbaka.

Helt plötsligt har de bolag som måste ha loungeboarding (SK till USA,TG,QR,EK mfl) en gate mindre att använda när det redan är brist på gater under peak.

Hoppas verkligen det ingår i Swedavias planer att bygga lounge igen på F66, if so så är vi back in business :)
F66
2018-02-11 09:40:00
SV: F66
Hej, jag kan användas till fler flygplan en A380. Varför är det så många som bara sprider negativ energi omkring sig gillar ni inte utveckling?
BjörneBus
2018-02-09 19:37:27
SV: F66
Typiskt Swedavia att bygga en gate som klarar A380 men som inte har loungeboarding. Hur fan har dom tänkt att man ska kolla pass/visum på 450-550 pax direkt vid boarding? Lär ju inte bli så många bolag som flyger inom Schengen med A380 :)

Erik
2018-02-08 22:12:15
SV: F66
Detta undrar jag också skarpt!!
 

Tillbaka

Pilotshop
HDI
Pilotshop
Flygrevyn
Flygtorgets nyhetsbrev