Flygnyheter
Platsannonser
Lokaler
Flygutbildning
Flygforum
Regler för forumet
Flygbloggar
Flygfakta
Medlem
Om Flygtorget
Sitemap
Flygnyheter
Platsannonser
Lokaler
Flygutbildning
Flygforum
Regler för forumet
Flygbloggar
Flygfakta
Medlem
Om Flygtorget
Sitemap
Tråden startades av: Hasse
2020-03-24 10:46:59
Inställt flyg
Jag fick ett mejl från online-resebyrån att min flygresa är inställd. Hur och när får man tillbaka pengarna?
Svar på ovanstående inlägg (Senaste längst ner).
Ändra sortering
2020-03-24 11:26:30
SV: Inställt flyg
Kontaktar resebyrån för att få tillbaka pengarna!
Re.Hasse
2020-03-24 13:58:19
SV: Inställt flyg
Vad tror du om att fråga resebyrån?
Johan
2020-03-24 17:52:01
SV: Inställt flyg
Om du köper ett äpple på affären som visar sig vara dåligt, vad gör du då? Går du tillbaka till affären eller kontaktar du äppleproducenten?
?
2020-03-25 18:05:45
SV: Inställt flyg
Jag har fått mejl och länk från flygbolaget att flyget är inställt. När man loggar in på flygbolagets sida kräver de en IATA-kod som bara reseagenten har verkar det som? Hur kommer det sig att IATA-koden för min biljett inte finns i bokningsbekräftelsen?
Tillbaka
Redaktionen
Tel: 08-500 379 00
E-post
info@flygtorget.se
Copyright © 1997 - 2024, Flygtorget AB, Alla rättigheter reserverade
Cookie information
,
Sitemap