Det finns 14 kommentar/er. Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades. Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten
|
@ inte sas
Skrivet av K-d pax, 2013-06-16 07:55:08
Prova Iberia long haul så får vi höra vad du säjer sen. Jag jobbade i sydamerika ett tag och tvingades att flyga Iberia då och då. Jag trodde inte att det fanns ett europeiskt long haul bolag med så låg standard.
|
|
answer Solen
Skrivet av inte SAS, 2013-06-15 16:05:59
Du skriver skit om Iberia, som är det säkraste bolaget söder om alperna, jobbat i Madrid, alternativet att köpa biljett av SAS och få åka md80 med Spanair, det hade jag unnat dig gnällspik!!!!!
|
|
@Solen
Skrivet av K-d pax, 2013-06-13 22:16:19
Hur kan nån kalla Iberia får ett riktigt bolag? Då var det nog längesedan du flög med Iberia. Självservice bar business.
|
|
=)
Skrivet av Rajjabbrajjan, 2013-06-13 20:07:20
Hejja hejja Rajjan-är, hejja hejja Rajjan-är, hejja Rajjan-är hej hej hej!! =)
|
|
Economy
Skrivet av mengretadå, 2013-06-13 18:15:30
Jag upplever att economy är väl så god på LH. Lusläste och trodde det var det det handlade om. Med tanke på att det inte skiljer så mkt så är LH economy väl värd pengen. Jag håller det som det bästa inom Europa tillsammans med BA. / Tysk flasköl
|
|
Service?
Skrivet av Anniqa, 2013-06-13 15:57:07
Hög tid för LH att börjar sälja enkel biljetter till vettiga priser. Det skulle vara service!!
|
|
Economy
Skrivet av Benkas, 2013-06-13 15:30:44
Bra att ni speglar Business för det är ju som sagt många som flyger där(ironi). På trippen tillbaka vore det ju kul med en likadan analys av Economy, för det är väl i alla fall de som håller LH och de flesta flygbolagen i luften.
|
|
Lufthansa
Skrivet av Jocke, 2013-06-13 13:08:52
Som en del sagt tidigare i business är det för det mesta riktigt bra service och mat hos Lufthansa. ingen jäkla wrap här inte...
|
|
Tillbaka till smörbröd kriget på NAT !!
Skrivet av AKTIONÄR, 2013-06-13 13:07:59
For oss som var med på den gamla tiden så skulle SAS i dag vinna många poeng om dom tog upp "Service konceptet" ifrån DC7C tiden på NAT; hvor HELA kabinen blev serverad med Open Danish Sandwich till stor glede for alla i dag ombord på EU flygningarna.
liten kostnad = STOR glede med ++ poeng. !! f.d.DNL.
|
|
LH kabinpersonal är nonchalant
Skrivet av Bertil, 2013-06-13 13:03:42
Du hade nog tur med en trevlig besättning. Jag åker ( åkte) ofta med LH i Business och jag har för det mesta haft snorkig och på snudd på otrevlig besättning. Detta tycker jag är typiskt för LH. Numera undviker jag detta bolag. Det är faktiskt så att kabinpersonalen på SAS är mycket trevligare om den inte är norsk. Det enda som motsäger SAS just nu är deras nya servicekoncept som inte är bra.
|
|
Lh =toppservice!
Skrivet av Solen, 2013-06-13 12:45:34
Självklart toppservice, LH/Iberia/BA/KLM riktiga flygbolag som fortfarande vet hur man tar hand in sina passagerare.....till skillnad från andra bolag, inga nämnda, inga glömda!
Go Lufthansa!!!!
|
|
@Acer
Skrivet av Per, 2013-06-13 12:18:52
Artikeln är väl inte dålig för att den handlar om business? Vi är nog tillräckligt många på den här sidan som känner igen oss... Lufthansa har en bra produkt och kan med rätta kalla sig fullservicebolag. Flygbolaget har ju både geografiska fördelar och fördelar i form av stark hemmamarknad. Även om även Lufthansa har synnerligen tuff konkurrens från Air Berlin och andra så tror jag det kommer gå bra för tyskarna.
|
|
Business
Skrivet av Magnus, 2013-06-13 12:18:35
Bra artikel, finns ju även dom som är intresserade av business.
|
|
Business
Skrivet av Acer, 2013-06-13 11:42:29
En dåligt avvägd artikel. När man som du sitter i business är det inte många som kan relatera till det då de flesta sitter i economy och får en helt annan och till det priset anpassad service.
|
|