Tråden startades av: Stig  2017-01-17 17:20:35
Cork och Shannon drar sig ur RTS 
Någon som vet varför Cork och Shannon på Irland stoppar samarbetet med LFV/SAAB? Först Norge och nu Irland? Hur går det i Sundvall och Örnsköldsvik? Vad händer i Linköping och på de 5 Swedavia flygplatserna? Hur länge kan LFV/SAAB stå ut med motgångar?

Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp). Ändra sortering

Bertil
2017-01-18 12:23:11
SV: Cork och Shannon drar sig ur RTS
Så länge SAAB kan mjölka Försvarmakten på pengar på monopolupphandlingar så lär inte förlusterna på RTS projektet synas.
Lukas
2017-01-18 12:10:29
SV: Cork och Shannon drar sig ur RTS
Har Norge sagt nej till RTS?
Roland
2017-01-18 11:29:40
SV: Cork och Shannon drar sig ur RTS
Peppe, är LFV/SAAB för dyra, komplicerade eller är systemet i sådant en dagsslända? Då lär ju Cork och Shannon lämna RTS helt från framtida operation.
Peppe
2017-01-18 09:59:25
SV: Cork och Shannon drar sig ur RTS
Eller så letar de eller samarbetar med annan leverantör?
Diavel
2017-01-17 23:03:41
SV: Cork och Shannon drar sig ur RTS
Irländerna är ju inte idioter, De har genomskådat LFV/ SAAB s undermåliga projekt, som inte ger några besparingar alls men däremot ökade utgifter.. Bara här i dårarnas paradis, Sverige att man vägrar att inse att RTS är ännu ett monumentalt fiasko..
Andersson
2017-01-17 20:00:49
SV: Cork och Shannon drar sig ur RTS
För att dom har insett att "ny" teknik inte alltid är bra teknik...?
 

Tillbaka

Pilotshop
Air-BP
HDI
Pilotshop
Flygrevyn
Flygtorgets nyhetsbrev