KopplingDenna forumtråd handlar om följande nyhet:

”Feel Air har bidragit till Norwegians långlinjer”

Flygnyheter, Anders Carlsson, 2012-08-31
Björn Kjos är övertygad om att Norwegians långlinjesatsning ska lyckas. Och han får medhåll från oväntat håll.
– Är det någon som kan klara det så är det Norwegian, säger Kai Holmberg som nu får finna sig i att med sitt Feel Air stå vid sidan när långlinjer till lågpris blir verklighet i Skandinavien.

Läs hela nyheten (Öppnas i nytt fönster)

 Tråden startades av: resenär....  2012-09-05 17:13:37
Koppling”Feel Air har bidragit till Norwegians långlinjer” 
Att de flesta som skriver här arbetar för Norwegian och försöker svartmåla alla andra flygbolag, är väldigt tydligt. Kontrakten Norwegian erbjuder är under all kritik och erbjuder ingen trygghet alls. Att vissa blir tvingade att ta dessa kontrakt förstår jag men de kommer inte bli långvariga, varken människorna eller kontrakten. Att resa med de "riktiga" flygbolagen är både tryggare, säkrare och trevligare. Och ofta billigare.... Ni som inte ser det, har inte satt in er ordentligt i det!

Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp). Ändra sortering

Fd flygvärdinna
2012-09-06 07:38:18
SV: ”Feel Air har bidragit till Norwegians lån ...
@Monica, visst att det inte har hänt jättemånga stora olyckor, men jag lova att det finns ganska så många rapporter på småincidenter som inte har kommit ut i media. Varför ska man tumma på säkerheten bara för att få ner kostnaderna och "chansa" att det ska gå bra, innan det händer en allvarlig olycka?
Sen om du reser med de "riktiga" flygbolagen så lämnar de inte dig vind för våg om något skulle hända på vägen. Har du köpt en resa från a till b så tar de dig dit du ska utan extra kostnad. Det kostar inget att checka in väskor eller tar ut andra extra kostnader.
H.A
2012-09-05 21:51:26
@Monica
Lugn, det kommer snart!!!!!
Monica
2012-09-05 19:56:08
SV: ”Feel Air har bidragit till Norwegians lån ...
Jag jobbar inte alls som flygande, men just aspekten på säkerhet förstår jag inte? Visst ni kan nämna ngn olycka i USA, men borde inte Ryan haft fler haverier i så fall?
 

Tillbaka

Pilotshop
HDI
Pilotshop
Flygrevyn
Flygtorgets nyhetsbrev