Flygtorget.se

Jetpak Sverige söker en Koordinator till Support

Antal tjänster: 1
Arbetsgivare: Jetpak Sverige AB

Tjänstebeskrivning:
Koordinator Support

Som Koordinator på Support jobbar du med att förbättra och underhålla våra kunders och partners befintliga lösningar. Du kommer att ägna stor del av din tid åt problemlösning och kvalitetssäkring i den dagliga driften. Du är med och utvecklar och ger support till kunder och våra partners samt samarbetar med ett flertal funktioner i organisationen.

ARBETSOMRÅDEN
- Ansvar för 2-5 stora kunder – kvalité, uppföljning
- Månatliga möten med kunder
- På daglig basis säkerhetsställa hög servicenivå genom support via mail och telefon
- Samarbeta med övriga funktioner i organisationen
- Implementering, utbildning och uppföljning hos partners och kund i vårt affärssystem
- Support till partners vad gäller rutiner och instruktioner
- Reklamationshantering

Kvalifikationskrav:
UTBILDNING OCH ERFARENHET
- Gymnasiekompetens
- PC-vana, MS Office (Excel), Affärssystem
- Behärskar engelska i tal och skrift
- Kunna arbeta enligt uppsatta processer
- Erfarenhet av att hålla presentation/utbildning inför mindre grupp
- Tull – import/export

PERSONLIGA EGENSKAPER
- God samarbets- och kommunikationsförmåga
- Stresstålig
- Strukturerad
- Resultatorienterad
- Proaktiv
- Analytisk

Att arbeta på Support innebär att du på ett professionellt och ”serviceminded” sätt supporterar kunder och partners via telefon och mail.

För att trivas i rollen som koordinator på Support är det viktigt att du är en ansvarstagande person som tycker om att arbeta självständigt. Samtidigt är det av stort värde att du är en lagspelare, då du jobbar mycket nära dina kollegor i teamet, för att vi tillsammans skall tillgodose våra kunders olika behov.

Att du tidigare arbetat med att supportera kunder ser vi som en självklarhet, det är meritande om du har erfarenhet av att ha arbetat inom logistikområdet.

Jetpak är ett företag där snabba leveranser är vår vardag och du bör därför trivas med ett arbete i ett högt tempo i en växlande miljö.

Till din hjälp har du ett av marknadens modernaste affärssystem som hjälper dig ta fram de underlag du behöver.

Våra kunder och partners ställer mycket höga krav på kvalitet och leveransprecision varför det är viktigt att vara noggrann och tydlig i din kommunikation.

Du ingår i en grupp på fem personer som har en ledare som motiverar och coachar dig för att nå både de individuella och gemensamma målen för avdelningen.

1 januari flyttar vi kontoret till nybyggda Office One på Arlanda.

Frågor om tjänsten besvaras av Manager Support, Mattias Karlsson, tel.0733-685 236

Vi vill ha din ansökan senast den 30 november, urval sker löpande.

Din ansökan skickar du via mail till HR Manager charlotte.ingman@jetpak.se

Arbetsplats Arbetsgivare
Jetpak Sverige AB
---
--- Stockholm-Arlanda
Sverige
Jetpak Sverige AB
Box 3009
169 03 Solna
Sverige
Kontaktperson 1: Kontaktperson 2: Facklig kontaktperson:
Manager Support, Mattias Karlsson
0733-685 236
Ansökan
Sista ansökningsdatum 2019-11-30
Ansökan skickas med e-post charlotte.ingman@jetpak.se

Ansvarig för denna annons: Jetpak Group AB (556415-6650)
Skapad: 2019-11-07 10:31:41
Senast uppdaterad: 2019-11-07 10:31:41

Till listan med alla annonser

BAM
Volflight
Air BP
Flygtorgets nyhetsbrev
Flygrevyn
Pilotshop