Flygtorget.se

Häng med på vår spännande resa! Nu söker BRA Customer Service Agents

Antal tjänster: 10
Arbetsgivare: BRA

Tjänstebeskrivning:
Inom BRA stationsverksamhet möter du våra resenärer öga mot öga under check in och boarding men också digitalt i vår kundtjänst.

Vår stationsverksamhet på Bromma flygplats hanterar resenärer ifrån hela Sverige som ska checkas in och komma ombord på våra flygplan på ett enkelt och smidigt sätt med hjälp av vår personal. I denna tjänst ingår även kundhantering i vårt kundcenter där vi via chat, telefon och formulär svarar våra resenärer på alla typer av frågor samt hjälper till med bokningar, ombokningar, gruppförfrågningar och medlemsfrågor.

I rollen som Customer Service Agent träffar du resenärer från hela Sverige. Arbetstiderna är växlande och ingen dag är den andra lik något du tycker är spännande! Som Customer Service Agent måste du därför vara nyfiken och prestigelös med hög arbetsmoral och engagemang.

Vidare är du social och har alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Du gillar att arbeta tillsammans i team och har lätt för att samarbeta. Du, tillsammans med dina kollegor, löser de olika uppgifter och utmaningar som uppstår på ett flexibelt sätt – alltid med kunden i fokus!

Ditt eget engagemang och drivkraft kommer vara vägledande i ditt arbete.

Denna tjänst kräver viss kompetens och erfarenhet ifrån tidigare arbete på resebyrå eller kundcenter med inriktning mot flygbolag då vissa delar är kravställda för att du ska kunna söka. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar från personer utan dokumenterad erfarenhet ifrån en liknande roll.

Kvalifikationskrav:
Minst 3 års arbetslivserfarenhet
Minst 3-årig gymnasiekompetens
Erfarenhet av arbete med kundservice
Dokumenterad utbildning i Amadeus RES
Arbetat aktivt i Amadeus RES senaste 2 åren
Baskunskaper i Office & Outlook
Flytande i svenska och engelska, både tal- och skrift

Vidare är det till fördel om du har

Baskunskap check-in och gate på flygplats
Arbetat i en koordinerande roll på flygplats
Kunskaper i fler språk
Tidigare erfarenhet från resebyrå
Kunskap i Artvise eller motsvarande ärendehanteringssystem inom Kundtjänst
Kunskap i PDC, Netline eller motsvarande trafikplaneringssystem
B-körkort

Stor vikt sätts på personlig lämplighet. Ditt engagemang och drivkraft samt ansvarstagande kommer vara vägledande och central för rollen. Då det kan förekomma ensamarbete behöver du känna dig trygg i din egen förmåga att arbeta självständigt. Du är kundorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Att förstå ”det lilla extra” och fingertoppskänsla är självklart för dig.

Detaljer kring tjänsten:
Typ av anställning: Vanlig anställning
Varaktighet: Tills vidare
Lön: Fast lön + rörlig lön
Arbetstid: Heltid
Erfarenhet: Erfarenhet krävs
Arbetsplats Arbetsgivare
BRA
Box 61
161 26 Bromma
Stockholm, Sverige
BRA
Box 61
161 26 Bromma
Stockholm, Sverige
Mer om arbetsplatsen


http://www.flygbra.se
Kontaktperson 1: Kontaktperson 2: Facklig kontaktperson:
Ansökan
Sista ansökningsdatum 2021-08-31
Ansökan sker via företagets hemsida https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1118&ProjectId=144955&MediaId=4615

Ansvarig för denna annons: BRA Sverige AB (556966-5994)
Skapad: 2021-06-18 13:13:38
Senast uppdaterad: 2021-07-01 06:52:23

Till listan med alla annonser

Pilotshop
Flygtorgets nyhetsbrev
Flygrevyn