Tråden startades av: Baloo  2024-09-17 12:48:23
BRA ACMI för SAS 
Kommer SAS att trafikera alla de destinationer som BRA har idag?

Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp). Ändra sortering

Af
2024-09-17 22:42:12
SV: BRA ACMI för SAS
Enligt SAS planering försvinner ju Sälen, Växjö och Kristianstad.

Kalmar och Halmstad hänger i luften.
@Holmen
2024-09-17 20:18:38
SV: BRA ACMI för SAS
Varför ser det mörkt ur för Link? SAS tar in BRA för att producera korta inrikesflygningar och ev mindre flygplatser i Finland. Tidsfråga innan Link kommer till Arlanda.
grattis Sverige
2024-09-17 17:19:56
SV: BRA ACMI för SAS
Sverige blir prio 3 för SAS. Svenskarna får åka långsamma ATR med dyra inrikesbiljetter när det inte finns någon konkurrens. SAS fokuserar på att bygga och utveckla sin produkt kring Kastrup CPH.

Hoppas Ryanair eller Norwegian vill ta upp kampen om inrikes i Sverige.
@Holmen
2024-09-17 17:03:02
SV: BRA ACMI för SAS
Det ser snarare mörkt ut för Xfly.
Holmen
2024-09-17 15:42:07
SV: BRA ACMI för SAS
Det börjar se mörkt ut för Link... Finns ju en anledning till att man väljer BRA och ATR.
Jodå
2024-09-17 14:48:09
SV: BRA ACMI för SAS
Fyra ATR från CPH. Åtta från ARN. En A319 från GOT.
så är dealen med SAS.
Sv. Baloo
2024-09-17 13:59:27
SV: BRA ACMI för SAS
Nej.
Merparten av BRA's flotta kommer att flygas på linjer från CPH.
 

Tillbaka

Pilotshop
HDI
Pilotshop
Air-BP
Vemco
Pilotshop
Flygrevyn
Flygtorgets nyhetsbrev