Det finns 8 kommentar/er. Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades. Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten
|
Passagerarna är Norwegians ansvar, inte Boeings.
Skrivet av Kalle, 2013-09-30 10:27:28
Listigt av Norwegian att skylla på Boeing, många som går på det. Lågservice ger dig dygns försening, inte timmar. Billigt för flygbolaget, dyrt för passagerarna!
|
|
Fegt Boeing
Skrivet av Arne Anka, 2013-09-29 17:10:22
Nog borde ni ha kunnat möta den samlade pressen och ge er version av problemen. Inte särskilt snyggt att smyga ut genom köksingången. Det får i alla fall mig att undra vad det är man vill dölja? Boeing har ju byggt många bra maskiner genom åren, och ska ha all heder för det. Men att springa och gömma sig känns inte bra...
|
|
Plastic padding
Skrivet av Böing, 2013-09-28 22:23:47
För hette det "If it's not a Boeing I'm not going" är det dags att nu säga "If it's a Boeing I'm not going"?
|
|
lol
Skrivet av matte, 2013-09-27 22:43:32
http://www.unt.se/varlden/arlandaresenarer-drabbas-av-nytt-dreamliner-stopp-2609554.aspx
|
|
!
Skrivet av OMX, 2013-09-27 22:27:49
@ I = utveckla tack! Hur menar du? Skärpa sig genom att säga till mer på skarpen? Sälja flygplanen och flyga med Saab340 över Atlanten?
Undrar vem som ska skärpa sig egentligen i sina inlägg :p
|
|
I
Skrivet av !?, 2013-09-27 15:55:39
När ska KJOS skärpa sig
|
|
Kvalitetsäkring
Skrivet av DC-10, 2013-09-27 13:59:58
Har svårt att förstå att Boeing missat att kvalitetsäkra Dreamlinern innan leverans. Ej normal Boeing standard.
|
|
Bra!
Skrivet av leif, 2013-09-27 10:47:42
Gud vad bra att de skärper sig. Den där Kjos måste verkligen ha sagt till dem på skarpen.
|
|