Det finns 5 kommentar/er. Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades. Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten
|
Svårt?
Skrivet av Lasse, 2015-09-12 23:36:07
Jag garanterar att Rickard inte gjort dessa satsningar om det var hans egna pengar som låg bakom. Finns det pengar eller belånar man bolaget ytterligare. Danmark, Norge och Sverige bör sälja sina andelar. Skattebetalarnas pengar ska inte gå till att täcka upp SAS verksamhet. SAS skulle må mycket bättre av att vara ägt av privat kapital. Skulle driva fram kostnadsmedvetenhet och ansvar på ett helt annat sätt.
|
|
SAS
Skrivet av svartepetter, 2015-09-12 23:33:32
Suck, det här är ju bara copy-paste på Norwegian's route nätverk. SAS har haft monopol på lång linjerna i 100 år och aldrig tänkt tanken på att flyga från ARN/OSL förräns nu. Tidigare skulle ju allt gå via danskens förbaskade CPH Nav, varför fortsätter ni inte på detta? Kom med något nytt era härmisar.
|
|
Nypa salt
Skrivet av Niklas, 2015-09-11 16:14:23
Senast jag såg en intervju med RG så han att alla som flyger för SAS har skandinaviska kollektivavtal...
Hur blir det med Flybe och ATR?
|
|
Oerhört trevligt
Skrivet av MH, 2015-09-11 13:41:59
När tillverkarna erbjuder mindre, lättare, snålare men bekvämare långdistansflygplan kan SAS expandera sin långlinjeverksamhet rejält, även Göteborg borde kunna få sin del i utvecklingen.
|
|
Froensk
Skrivet av Cheesecake Farnerud, 2015-09-11 09:36:49
En vaken man. Äntligen!
|
|