Det finns 8 kommentar/er. Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades. Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten
|
@Henning
Skrivet av Cheesecake Farnerud, 2015-12-03 16:33:28
ARN blir klar under 2016. Så om ett år kan ARN ta emot A380.
|
|
Dolga
Skrivet av Cheesecake Farnerud, 2015-12-03 14:41:23
CPH var först för att de blev först.
|
|
CPH blev först...
Skrivet av A, 2015-12-03 09:31:00
...för att de har passagerarunderlaget...
|
|
CPH fick 380:an först helt enkelt för att....
Skrivet av Henning , 2015-12-02 16:30:30
de blev klara med anpassningen av terminalen fortare än ARN. Har ARN ens börjat än?
|
|
@ok
Skrivet av cph, 2015-12-02 14:53:31
Kære OK, Det er ikke Swedavias skyld, at Arlanda ikke fik 380. Det er meget værre..det er selve Arlandas skyld.
|
|
Swedavias inkompetens
Skrivet av ok, 2015-12-02 12:48:45
och Arlanda ledningens ditto är huvudorsaken till att det inte blev Arlanda som fick A 380 trafiken
|
|
Skuldror
Skrivet av West, 2015-12-01 19:57:43
Svar till "banbredd": Det var precis som du säger skuldrorna som stärktes.
|
|
A380
Skrivet av Banbredd, 2015-12-01 13:34:27
Airbus A380 behöver absolut inte bredare banor än standardbredden 45 meter. A380 flyger på mängder av flygplatser i världen med banbredd 45 meter. Vad de gjort i CPH kan vara att skuldrorna och taxibaneavfarterna stärkts.
|
|