
Inte bara MCAS – problemen för Boeing tar inte slut
Publicerad den 7 januari 2020Kommentarer
Förstår inte varför man inte uppgraderade B717 till MAX eller 757-Max båda dessa plygplan har variit hyllade och kan hantera storra fläkt-motorer, tillskillnad från 737. Dessutom var 737-800 en storsäljare fortsätt bygga dom och Sätt dom nya motorerrna på B717
Boeing. Gör er själva en stor tjänst. Lägg ner Max programmet. Ni kastar bara bort en massa pengar och till slut så kommer bolaget och konka. Max projektet är tyvärr ett fjäsko. Lägg ner. Jag kommer inte våga flyga denna maskin och jag tittar noga på vilken maskin som jag flyger innan jag bokar biljety
ser du att det var FAA, som upptäckte kabeldragningarna?
skulle FAA kunna upptäcka något sådant,
angående kabeldragningarna?
FAA har inte kompetens/resurser, för att kunna inspektera MAX utan Boeings deltagande.
Ännu en som inte förstår engelska.
Läs rapporten igen.
Boeing har klantat till det när det gäller MAX.
Nu gör de allt de kan, i transparens med FAA.
Sorry!
Oktober nästa år? 2021?????
Sorry. Ser nu att det var efter en inspektion av FAA som det upptäcktes.
När det gäller kabeldragningarna så är det Boeing själva, som i sin analyser funnit att de kan ligga för nära varandra.
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten