Det finns 7 kommentar/er. Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades. Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten
|
Oseriösa kommentarer
Skrivet av Eurobonus Guld, 2013-09-26 00:21:52
Det var föga imponerande kommentarer att läsa från er insändare. Jag är prsonligen tacksam för att denna sida kan förbli seriös.
SAS har förstås etablerat en affärsmodell för den långsiktiga återhämtningen. Analysen har förmodligen gett vid handen att samarbetet med Jet Time ligger i linje med SAS strategi. Detta är dock bara en vild gissning från mig!
|
|
sas har pantat sina fpl
Skrivet av olle, 2013-09-24 10:51:57
Sas har tagit ut så stora pant i planen ,dom blir för dyra att flyga med,där av jet times pruut flygningar, bättre att skrota hela skiten sas lever ju bara olagligt på skattebetalares pengar sveriges gamla grå sosse flaggskepp är sjunk färdigt, upp byggt på mycket av olagliga marknadsmetoder, mutor mina damer o herrar, går det att äta?
|
|
då var det färdigflinat
Skrivet av kalle kula, 2013-09-23 19:12:18
600 har i princip samma prestanda som de gamla atr:erna, enda skillnaden för passagerarna är att dom är lite tystare, och det är nytt därbak! En på många sätt fruktansvärd maskin som inte borde flyga mer, finns en anledning varför ca en om året åker av banan! en svår maskin att hantera i sidvind
|
|
På tiden
Skrivet av Äntligen, 2013-09-23 18:43:30
SAS borde ha gjort det här för många år sedan! Det gäller att ha rätt kapcitet till rätt kostnad på rätt plats för att lyckas i flygbranschen. Kanske något svenskt flygbolag hade överlevt om SAS hade insett dett i tid.
|
|
Nya ATR OK
Skrivet av PAX, 2013-09-23 12:55:51
Det går inte att jämföra nya ATR 72-600 med gamla ATR maskiner, typ de gamla vraken som Cimber flög omkring med.
600an är riktigt bekväm faktiskt.
|
|
Gillar INTE ATR =/
Skrivet av Hemliga Harry, 2013-09-23 12:30:00
ATR är inget kul flygplan =/
|
|
John Candy
Skrivet av Saltkammargutten, 2013-09-23 09:43:22
Jag gillar Jettime.
|
|