Norwegian Dreamliner nr 10
Norwegian har nu 10 stk B787! Nr. 10 blev leverad igår från Boeing. B787-9,”Ole Bull”
svar
Fantastisk, Norwegian vill ha 10 mera Dreamliners…..nu kann inte konkurrentana, ljuga, och forstöra mera i USA!
@svar Trött , så siger vi det.
@ph Jag kan hålla med dig att nivån stundtals är låg. Du höjer den i alla fall inte.
Efter ett ett positivt förhandsbesked från DOT till NAI så kikar Norwegian på beställa fler maskiner. De tittar på olika alternativ men 787 ligger nära till hands. Inte helt omöjligt med 100 stora maskiner i framtiden.
@svar Johan og svar pierre , niveauet her er snart så lavt at det ikke går at beskrive
og ja jeg bidrager selv til det for I to er nede på sandkasse niveau og jeg kan ikke näre mig fra at svare i samme stil, pröv at läse jeres egne kommentarer.
“Lille pierre” ” You wish” ” Vi skal udkonkurrere SAS” Herregud for er niveau-
Men det er altså en forelöbig godkendelse som formentlig går endeligt igennem men endnu er den altså ikke og rent faktisk skrev jeg tidligere at det egentlig er OK med mig sålänge man ikke anvender Thaier fra EU og til/fra USA.
Såklart er norwegian en konkurrent men ikke i en måslestok som I pröver at göre det op til vi er dagligt til vores destinationer noget som norwegian ikke kan eller vil og derfor bliver de aldrig en rigtig konkurrent på det marked som er vigtigst for SAS nemlig dem der gerne lader firmaet betale 25.000,-kr for en C klasse billet og derfor bidrager til at vi kan flyve dagligt som kunden gerne vil. Vist vi vil også meget gerne have M klassen med og lykkes stort med det. Fulde fly til USA konstant og 70 ugentlige afgange fra Skandinavien , hvor mange har norwegian egentlig fra Skandinavien ? 8-12 til JFK og lidt til LAX og MIA , OAK og FLL sådan cirka max 25-30 styk ialt , altså under det halve og penge tjener norwegian heller ikke på trods af til ranet konkurrence fordele ved at flyve under bekvemmeligheds flag til skade for nordiske arbejdspladser.
You wish!! Nu ska ju SAS fortsätta med sina gamla 340’s. Leveransen av 350 senarelagd. In your dreams little pierre! Ha, Ha…
@dom ska utkonkurrara SAS, och USA approval är i boks. Get updated lilla SAS-Pierre
Nr 12 i september ??? Hvad skal de bruge dem til , leaser de dem ud??
Hvad skal de göre når nu tilladelsen i USA ikke bliver til noget alligevel.
Och nummer 12 i september:)
Dreamliner Nummer 11, kommer i juli…..
Det är definitivt inte en kostnadsfråga i detta sammanhang. Detta är ten fakta från den tekniska avdelningen. (Läs inget godkännande av Boeing pga material) Ska vi ha en pissing contest?
Vilket “Bullshit”. Kunde man reparera Ethiopian airlines brandskadade 787 i London.
Då kan man också efterhandsmontera bulan för WIFI. Det är en kostnadsfråga.
Nej för du kan inte efterhandsinstallera bulan på taket. Då skrovet ej är aluminium så kan man inte garantera hållfastheten. Det är sagt att senare leveranser ska ja den färdigmonterad från fabrik, så återstår att se.
Sv. @int.
Googla. Det tog mig 45 sekunder att hitta informationen på Norwegians ej så användarvänliga hemsida: https://www.norwegian.com/se/reseinformation/ombord/gratis-wi-fi/
Har Norwegian internet ombord på sina dreamliners? Är det gratis som på 737:orna?
Har någon an Norwegians 787 gjort någon tyngre check ännu? Vad är kostnaden för en sådan om man jämför med A330/A340?
En 787-900srs med!
Frågan är bara:
Har DY beställt tillräckligt med tältsängar för 10st 787?