Varför cirkulerar SAS flight OY-KFG ovanför Skåne?
http://www.flightradar24.com/SAS443/30d3ed3 Vet ni varför, väntar de på att få landa?
svar
Jasså, har den inte landat ennå, er det streik på Kastrup…….(elak ironi)
Haschberg: Det var inte meningen att det där skulle kommna ut, nu får vi jätteproblem med att dementera…
Ja, tydligen fel på stoppsignalen, så dom blev stående lite längre än väntat. Passagerarna ombord har sagt att det blir myteri om dom inte kommer ner före midnatt.
Är OY-KFG kvar över Skåne?
Edvard, jeg tror min engelsk holder i de aller fleste sammenhenger, og at meninger blir forstått. Google translate holder ikke mål generellt.
En sak til, bør vi gå tilbake til OY-KFG nå?
pf låtsas vara norsk. Använder troligtvis google translate.
Många grammatiska fel.
Håller med föregångare skribent, skriv på engelska, om svenskan inte räcker till.
svensk, I will give it a try, and into english as you did not specify which lingo you liked it into.
“could anyone confirm landing has been made, this as fuel must be consumed by now.
By the way, it would be very useful to conclude in a discussion what has happened, the site Flightradar wrote the aircraft in question diverted to AAR”
svensk, I presume you understand my bad county NZenglish…..
Kan någon översätta föregående inlägg?
Vet noen om den har landet nå, det er mandag formiddag, for nå er vel fuel oppbrukt….
Mao, det ville vært nyttig for slike tråder å få vite HVA som skjedde videre-i dette tilfelle, ref Flightradar, kan det se ut som fartøyet gikk til AAR.
Hahhaahahah nej
Kan bero på att piloten svänger.
Troligen stoppsignal nånstans så att dom måste vänta…
Bor också i Skåne och det är väldigt dimmigt, kanske därför de cirkulerar
Vi har väldigt mycket dimma i sydvästra skåne och även ut i Öresund mot Kastrup. Ca. 100 meter sikt (gissning).
Verkar slingas via Arhus.. Troligtsvis pga problem med annat flygplan