Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

SPU Antagning

Tråden startades av Jerka

Haft min intervju hos SPU och den kändes ok. Hur kändes det för er andra? Är det någon som fått reda på hur många dem intervjuat?

Publicerad den 2026-05-17 08:52
Skriv ett svar
Antal svar: 5

svar

Simon
2026-06-04 07:05

Shit, gick inte äns vidare från första steget

Anton
2026-06-04 06:39

Gick ej vidare, hur gick det för dig? När är hålls intervjuerna på plats?

Jerka
2026-06-03 16:33

Hur gick det för samtliga?

Simon
2026-05-19 06:29

Jag har min idag. Hur känns det jämfört med GFA-antagningen, och hur gick det för er där? Jag tyckte ändå att frågorna på GFA var ganska lätta, men ändå hamnade man som reserv.

Peter
2026-05-17 19:13

Jag ska ha min imorgon, vad för typ av intervju och frågor kan man förvänta sig?

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500