Air Leap tar över Örnsköldsvik efter Amapola
Publicerad den 15 januari 2021Kommentarer
Man får verkligen hoppas att öronproppar delas ut till paxen. Om det ska flygas med gamla 340, behövs det speciellt om man har plats vid motorerna. Fokkern är betydligt tystare i kabinen.
Har du jobbat på Amapola och Air Leap och kan jämföra eller lyssnar du bara på hörsägen och hur har du kommit fram till 10000%?
Undrar vad en biljett kommer att kosta för dom stackars passagerarna när man måste ta höjd för landningsavgiften i Sundsvall… Lycka till! 😀
Både air leap och Ampola borde få statligt stöd nu, annars riskeras deras existens.
Nu vet jag inte vilken sten du sovit under senaste åren, men Amapola har aldrig sålt sej billigt och det gör inte Leap heller. Själv är jag mest glad över att ett bolag som har 10 000% bättre personalpolitik kommer till orten. Amapola har aldrig varit känd för att ta hand om sina anställda tyvärr.
Har Amapola ens varit med i matchen och lagt ett bud? Om inte, kanske Leap fick igenom ett högre bud?
Hur billigt har man sålt sig!? Amapola är väl kända för att lägga sig billigast! Att tjäna pengar verkar inte vara det viktiga för Leap
Ett härligt välskött agilt företag, passar fint för den marknaden och kunderna älskar propellerplan.
Hoppas gratis kaffe & kaka ingår.
Trafikverket byter för några tusenlappar billigare
och ett uppdrag på knappt 2 månader, det gör varken till eller ifrån.
När ska Trafikverket göra en grundlig marknads undersökning och se till att hela landet får reguljär inrikes flyg trafik? Men miljarder kan man ge till SAS ett bolag som inte ens är kvar om ett halvår.
Snyggt jobbat. Men hoppas ni räknat rätt. Förr om åren fick man vända sig österut för att få billigaste pris men nu är Svenskarna billigare…..
Så jäkla bra, Air Leap GO!
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten