Bästa inrikes, europa och intercontbolag är SAS!
svar
Fordi prisen gälder et år og Norwegian har vundet en udmärkelse blandt bundskraberne og derfor er det godt at sätte tingene i perspektiv.
VARFÖR KOMMENTERA EN FEM MÅNADER GAMMAL TRÅD?
Nej.
Inrikes: Mavia
Utrikes: SAS
INTERKONTINENTALT: Turkish eller Luftwaffe.
VARFÖR DRA IGÅNG EN 5 MÅNADER GAMMAL TRÅD?
SAS den stora vinnaren 2014 bland fullservicebolag som verkar i Skandinavien.
Mycket bra, många vill men få kvalade in.
Bara för att ni inte skall glömma.
Grand Travel Award
SAS
Årets bästa flygbolag Europa,
Årets bästa flygbolag interkontinentalt och
Årets bästa transport inrikes.
Norwegian sätt att hantera problem är en katastrof.
Enligt AirlineRatings har Norwegian också lägre säkerhet.
Bland de totalt 137 flygbolag som tilldelas sju stjärnor i säkerhetskategorin märks bland annat SAS, British Airways och Lufthansa.
Ryanair och Norwegian når upp till fem säkerhetsstjärnor.
Norwegian var inte nominerade. Det fanns ingen seriös resenär som tyckte att Norwegian var något att ha.
Resebyråranchen är beroende av att deras kunder är nöjda. SAS levde bäst upp till resenärernas krav/önskemål. Därav blev SAS vinnare. THE WINNER TAKES IT ALL!
De frekventa resenärerna utgör ca 10% av alla resenärer men dessa 10% svarar för 70% av flygbolagets intäkter (SAS).
Hahaha, resebranchen ger sigg själva priser på Grand Hotel.
Vilket skämt, år efter år. Inrikes kunde man välja på SAS SJ och Mavia.
När skall man fråga kunderna ?
Man skulle ju kunna starta “Grand airport operator Awards”
Sen får branchen rösta på Swedavia, ADC Airports och Jönköpings kommun.
Ofta billigast, mest flexibelt, mest pålitligt, samarbeten och ombokningar vid problem. Svårtslaget!
http://www.check-in.dk/SAS-aendrer-prisstruktur-til-USA-og-Asien#.UwXfh3-9KSM
Vi accepterar att det är ditt personliga åsikt.
Det förändrar dock ej att majoriteten av de frekventa resenärerna tycker SAS är bäst.
Skylten är redan borttagen på rakan.
SAS? Tsö!! KLM är bäst på interkont. Så det så!!!
Dags att Norwegian tar bort sin skylt på Arlandarakan. Dom borde rodna för deras dåliga regularitet i stället.
Annars får väl Swedavia ta bort den så att dom inte råkar illa ut.
Berlin 199 kr. Enkel. Lotto.
Ha ha ha ha.
Bara för att ni inte skall glömma SAS är bäst.
Grattis SAS, ni är väl värda utnämningen. Har inte funnit något annat bolag som så väl tar hand om sina frekventa passagerare.
Om man heter Preben och bor i Köpenhamn kanske.
Linkan: Jag skrev om resebranschens anställda. Vad dom får för möjligheter att resa privat. Det har traditionellt styrt mycket av vad de tycker om olika leverantörer.
Vad jag förstått har SAS minskat ersättningen till resebyråerna. Resebyrån sålde hellre en Lufthansa/United biljett än en SAS biljett. Trots att flygningarna utfördes av SAS (codeshare).
De påstod att SAS nästan inte gav någon ersättning till dem.
Jag har inte hört att det ändrats på något sätt.
SAS bjuder in frekventa resenärer till pendlarmöten där passagerarna har möjlighet att delge sina synpunkter på tidtabell, servisnivåer mm.
SAS ger även där information om kommande ändringar. Detta är mycket givande för både SAS och kunderna. SAS lyssnar på sina frekventa kunder.
Det är som att säga att toalettringen blev årets julklapp… Jaha??