Hej är det någon som vet något om hur de är och arbetar?
se pprune.org där finns långa trådar om ämnet.
Castlelake (SAS största ägare) köper Easyjet
Slutet för BRA?
SAS skrotar Arlanda-Miami
Nu behåller vi Bromma flygplats, äntligen!
Brommaflyg – sveriges nya flygbolag!
Stängning av Bromma flygplats
Norwegian förvärvar Nordic Leisure Travel Group
Talent pool och kursstart TUI
SAS introducerar Starlink för gratis internet ombord
Air China utökar ARN-PEK
Almedalsflyget tankar grönt – men vem står för SAF-notan?
Ny flaskhals för SAF: Flygplatsernas bränsleinfrastruktur
Kabinpersonalen får nya digitala verktyg
Oslo Airport förbereder sig för passagerarstorm
Norwegians VD Geir Karlsen och Petter Stordalen efter jätteaffären
Mänskliga faktorn bakom flygincident
Flyget fortsätter att slå rekordnivåerna från 2019
Finnair lyfter på alla fronter
Boeing jagar Airbus efter MAX-problemen
Kan ambulanshelikoptern bli förarlös?
Cabin Crew till ATR 72-600
Safety Manager till Göteborg Stallbacka Airport
Chef stödteam Gripen
Safety Director Nordics
Helikopterpiloter till Svensk Luftambulans
Flyginspektör