Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

Priority Aero Maintenance Sweden AB

Tråden startades av Wesmes

Hörde ett rykte att junilönen är försenad.

Hur går det för företaget egentligen?

Publicerad den 2011-06-23 11:42
Skriv ett svar
Antal svar: 391

svar

Frida
2017-02-11 21:16

Såg en B717 på arlana nyligen så dom verkar leva vidare. Vilket jag tycker är roligt.

/ F

Finne
2016-01-12 15:28

@Fritte: inte sant. Finnair just köpte Blue1-hangaren på Vanda.

Snart flygtekniker
2016-01-11 22:25

Ring och fråga.

Mehmet
2016-01-11 17:09

Hur går det nu för Priority när BlueOne slutat flyga Boeing 717? Volotea ska väl fasa ut sina också vad jag har förstått. Blir dom kvar i Finland ändå eller vad händer med dom?

Fritte
2015-06-18 17:14

Men har dom inte tagit över Finnairs Line Maintenance? Hörde något rykte om det.

Kolle
2015-06-18 07:23

Primera kommer bara starta upp sitt tidigare konkursbo!
Mao=Lägg ner erat dravel om PAM.
Bara era våta drömmar…

Styrman
2015-06-17 22:21

Hemsidan är ju kvar iallafall.

Faxen
2015-05-08 14:30

hur går det egentligen för företaget, vad gör VD och styrelse för att säkra jobben och kontraktet?

Eric
2015-04-24 17:25

Priority tar över hela Primera inklusive c-checkar i Riga

Ludde
2015-04-23 18:08

Va kul. Det är dom verkligen förtjänta.

2nd Floor Moominhangar
2015-04-23 13:55

Nu satsas det duktigt på PAM, full fräs med 737 (alla här känner förändringens vindar och är possitiva) , kommer nog snart att konkurera ut Lufthansa ska ni se.

Justin
2015-04-23 11:44

Vänta er inga mirakel!
Underhåll av flygplan är inte ngn startar upp för att tjäna pengar!
Så den org som startar upp underhåll 2015 måste vara MKT knuten till ett visst flygbolag. Företag som fakturerar andra bolag funkar inte inom flyget i Väst.
( För dyrt )

Den insatte
2015-04-23 05:46

Det är mycket saker på gång nu. Blir förmodligen ett offentliggörande dom närmaste dagarna.

Ludde
2015-04-20 20:11

Ja är det kört nu då för PAM? Eller kommer dom att resa sig ännu en gång innan gongongen?

Julle
2015-03-21 21:26

Ja att handplocka bort tekniker när ett företag ala PAM skall stänga ner är ju en balansgång. ( göra det snyggt )
Grattis DY som tydligen fick ett gäng flygfärdiga 737 tekniker till en billig peng!

fd pam mek
2015-03-21 13:13

norwegian var smarta nog att ta de tekniker som de ville ha redan före konkursen. Jag är osäker på om det har anställts några tekniker i norwegian efter att pam gick i konkurs. Meckar tror jag de mest anställt från sas.

En del andra fd pam anställda gick till Panasonic och några började i oljebranschen. tror även några av de äldre sadlade om till lärare.

Stuzzy
2015-03-07 20:33

Rätt många började på Norwegian Maint, några gick till SAS och Panasonic.

Domodevo
2015-03-07 03:51

Fatta att PAM är a gonner!!
Sluta drömma våta drömmar om Ryssar med guldgingar och halsband, att dom skall rädda PAM. Inte ens ryssar betalar sina räkningar!
Svårt att fatta?
Se och lär…Putin är deras magister…….

Demitri
2015-03-06 19:59

Ingen som vet?

Traktorer, det är livet det.
2015-02-18 16:54

Stämmer det att turkmenerna var så trötta på en av EAS säljare sista gången de var i landet att de hotatde med att slänga ner honom i deras “Hell Hole” ?

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500