Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

TUI 767 NY KABIN

Tråden startades av Kabinmannen

Någon som hört något mer om TUIs nya 767 kabin? Flög med den gamla kabinen för något år sedan och skulle verkligen vilja se bilder på den nya! Hittar inte någonting hur mycket jag än söker. Vet någon här var man kan hitta bilder, eller det kanske är någon som har rest och kan berätta hur det var, alternativt dela en bild. Borde inte TUI annonserat mer om den nya kabinen?

Kabinmannen

Publicerad den 2020-05-14 22:08
Skriv ett svar
Antal svar: 4

svar

Robin
2020-05-17 09:15

Morten, dom har redan fixat nya inredningen. Både RFR och RNC har varit en månad i taiwan. Båda har nu ny inredning 🙂

Morten
2020-05-16 23:30

Ny Kabin?
Tror inte det är prio 1 om dem ens överlever.

ABC
2020-05-15 20:15

Kommer TUI någonsin flyga 767 igen?

Tim
2020-05-15 18:29

Grå inredning, inga egna tv-skärmar men USB-port och skärmhållare för telefon/ipad i ryggstödet. Kabinen hade dock varit trevligare med mer blått och TUI loggor

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500