Air Leap skrotar dotterbolaget Air Skåne
Publicerad den 8 november 2021Kommentarer
Leap border sluta med spretigheten och alla “nyheter” hit och dit.
Hur många logotyper har leap egentligen? Finns det något flygplan som ser ut som det andra? Vad hände med smajly-temat man har på sin ATR 72? Varför flyger där omkring en SAAB 340 som det står Finland på? Hur många linjer har man öppnat och lagt ner? Hur många olika underleverantörer har man använt?
vilken strålande innovation
‘air Gotland air Halland etc. i samma flygbolags AOC, vadå lokal förankring?
då skulle det bli fullbokat!
ni är såååå dåliga, det är andra faktorer som styr, tillbaka till skolbänken, gör en gedigen marknadsundersökning ta reda på vad marknaden vill ha/efterfrågar.
Inser Ni inte att det är Era biljettpriser på peaktider som är det stora felet, sen bör även affärerna runt flygningen utvidgas, progressiva satsningar, nytänkande, datadriven marknadsföring etc. Pax kommer inte från himlen de måste vinnas en och en.
Omorganisationen borde väl påverka både Air Gotland och Air Halland då dessa har legat under Air Leap Scandinavia AB som nu skrotas. Undrar hur länge Air Gotland och Air Halland blir kvar?
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten