Flygnyheter
Platsannonser
Lokaler
Flygutbildning
Flygforum
Regler för forumet
Flygbloggar
Flygfakta
Medlem
Om Flygtorget
Sitemap
Flygnyheter
Platsannonser
Lokaler
Flygutbildning
Flygforum
Regler för forumet
Flygbloggar
Flygfakta
Medlem
Om Flygtorget
Sitemap
Tråden startades av: cph4ever
2024-11-28 11:15:42
Seoul here we come
CPH rules....CPH-Seoul från den 25/9-2025
Svar på ovanstående inlägg (Senaste högst upp).
Ändra sortering
@Daniel
2024-11-30 01:30:21
SV: Seoul here we come
Jag flyger hellre via AMS....
Karl Kalkyl
2024-11-29 23:25:03
SV: Seoul here we come
Byta ner sig till SAS från Finnair till Seoul? Inte en chans. Funkar alldeles utmärkt via HEL till Asien.
Andreas
2024-11-29 20:16:22
SV: Seoul here we come
Berlin som hub? Det finns ju inget flygbolag som har Berlin som hub.
@cph4ever
2024-11-29 18:58:29
SV: Seoul here we come
Det jobbar fler svenskar för SAS i Sverige än i Danmark… när långlinjer läggs ner och Arlanda nedprioriteras blir folk av med jobben. Ska de flytta till Kastrup då menar du?
Daniel
2024-11-29 16:44:37
SV: Seoul here we come
@ Cph4ever - det kommer du ikke til at få noget svar på.
Hver evig eneste gang der er positive nyheder fra SAS, kommer det sædvanlige jammer :
"SAS konker imorgen"
"Jeg flyver hellere over AMS"
"SAS er dumme"...
osv osv osv.
@cph4ever
2024-11-29 14:11:13
SV: Seoul here we come
Det beror ju på var expansionen sker. I ett välförtjänt bolag eller motsatsen?
Enligt mig borde inte bolag med bedrägligt förfarande få expandera överhuvudtaget!
@cph4ever
2024-11-29 11:45:48
SV: Seoul here we come
Jag undviker SAS.
I de fall direktflyg saknas från ARN, väljer jag Berlin som hub.
cph4ever
2024-11-28 23:40:49
SV: Seoul here we come
Varför så negativa?
Lägg er energi på att vara positiva.Ett expanderande SAS betyder fler jobb inom flygbranschen i skandinavien.Vi är många svenskar som flyger på olika bolag från CPH.
Alla är välkomna att söka!
Nytt
2024-11-28 20:46:23
SV: Seoul here we come
Nytt in men vad försvinner? Tokyo? SAS har brist på dual aisle flygplan, också nu med en 330 på marken och försenade 350. Så något måste försvinna för att denna linjen ska kunna komma i bruk.
Airbus
2024-11-28 20:35:51
SV: Seoul here we come
Alla dessa nya rutter (och såklart från CPH)… hur har SAS råd?
Nej tack till cph
2024-11-28 17:57:52
SV: Seoul here we come
ESSA>>
Mer Realist
2024-11-28 17:42:18
SV: Seoul here we come
Kommer knappast at bli verklighet. Bara om SAS klarar att vända förlusten på 5 miljarder från senaste verksamhetsåret (nov23-okt24) till nollresultat innevarande år (nov24-okt25). Glöm det. Kommer aldrig att ske.
Tillbaka
Redaktionen
Tel: 08-500 379 00
E-post
info@flygtorget.se
Copyright © 1997 - 2024, Flygtorget AB, Alla rättigheter reserverade
Cookie information
,
Sitemap