Seoul here we come
CPH rules….CPH-Seoul från den 25/9-2025
svar
Jag flyger hellre via AMS….
Byta ner sig till SAS från Finnair till Seoul? Inte en chans. Funkar alldeles utmärkt via HEL till Asien.
Berlin som hub? Det finns ju inget flygbolag som har Berlin som hub.
Det jobbar fler svenskar för SAS i Sverige än i Danmark… när långlinjer läggs ner och Arlanda nedprioriteras blir folk av med jobben. Ska de flytta till Kastrup då menar du?
@ Cph4ever – det kommer du ikke til at få noget svar på.
Hver evig eneste gang der er positive nyheder fra SAS, kommer det sædvanlige jammer :
“SAS konker imorgen”
“Jeg flyver hellere over AMS”
“SAS er dumme”…
osv osv osv.
Det beror ju på var expansionen sker. I ett välförtjänt bolag eller motsatsen?
Enligt mig borde inte bolag med bedrägligt förfarande få expandera överhuvudtaget!
Jag undviker SAS.
I de fall direktflyg saknas från ARN, väljer jag Berlin som hub.
Varför så negativa?
Lägg er energi på att vara positiva.Ett expanderande SAS betyder fler jobb inom flygbranschen i skandinavien.Vi är många svenskar som flyger på olika bolag från CPH.
Alla är välkomna att söka!
Nytt in men vad försvinner? Tokyo? SAS har brist på dual aisle flygplan, också nu med en 330 på marken och försenade 350. Så något måste försvinna för att denna linjen ska kunna komma i bruk.
Alla dessa nya rutter (och såklart från CPH)… hur har SAS råd?
ESSA>>
Kommer knappast at bli verklighet. Bara om SAS klarar att vända förlusten på 5 miljarder från senaste verksamhetsåret (nov23-okt24) till nollresultat innevarande år (nov24-okt25). Glöm det. Kommer aldrig att ske.