Norwegian bästa flygbolag för fjärde året i rad!
http://tjock.se/passet/art/288888/norwegian_har_njdast_kunder/?rss
Grattis Norwegian! Nya flygplan,billiga biljetter, gratis internet och trevlig personal.
svar
@svar lars , tak for dine dejlig barnlige kommentarer men jeg tror og ved at du bliver skuffet.
Derimod har Sas endnu bredere kundebase nu med sine nye aktier som blev overtegnet så nu 3,5 milliarder bliver sat ind på kontoen.
Tror godt du kan regne med at de mennesker , og det er mange ,der har handlet disse aktier tager Sas i fremtiden.
Har du ikke noget fornuftigt at skrive så hold snuden borte.
Kanskej SAS kan vinne en pris: Det selskap som mest sannsynlig går konkurst raskest?
@svar Lars , Sas gjorde rent bord i Sverige og tog alle tre priser ved Travel Awards uddelingen for et par uger siden og Sas har vi vundet mere end Norwegian nogensinde kommer til, er der ikke et norsk flyforum for dig , eller et asyl hjem hvor du kan sidde og skrive lidt på väggene?
For de usagligheder du skriver her dem er jeg ihvertfald godt trät af.
Vel, SAS vinner aldri noe som helst. Legg ned ele selskapet før den udugelige ledelsen skal ha mer av mine skattepenger!
Det fodras inte så mycket för att vinna lågpris priset.
Det har ju Norwegian bevisat genom att vinna!
SAS tillhör elitserien!
Norwegian tillhör division lågprisflyg och fick en hedrande placering bland de i lågpris divisionen.
SAS vinner ingen internasjonale priser. Norwegian er kåret til Europa beste lavprisselskap, og det 4. Beste i hele verden.
@ Linkan
Men ändå kom DY på en bättre placering än SK i nämnda undersökning.
Så det kan bli.
Norwegian blev utnämnd till bästa bolag bland de sämsta.
Hedrande, men de var i klassen lågprisbolag! De var således bättre än RyanAir mflr. lågprisbolag.
När det gäller bolag i elitserien tog SAS hem priset i Norden. Det är skillnad det.
Grattis Norwegian!
Grattis Norwegian! Ni är bäst.
Kan man då lite på skytrax undersökning, där Norwegian blev bästa europeiska lågkostnadsbolag år 2013, eller är det något fel på den undersökningen också?
Alla kan vinna en omröstning. Och nu var det Norwegian/Irland/kontraktsbolagets tur. En undersökning, annan än Skytrax, kan inte tas på allvar. Pinsamt!
Go Norwegian. Beste bolaget.
De rödnosade flyger ej från min hemstad. Därför får de kvalitetsindex 0 av mig.
De rödnosade är bara russinplockare som ej ersätter sina passagerare vid problem. Man lovar ett och levererar något annat. Dreamliner upplevelse blir Airbus upplevelse. De erbjuder ej avbetalning.
Det kan knappast kallas kvalitet.
Nej man borde ta hänsyn till:
1) Hur snygga flygvärdinnorna är
2) Lägsta pris
3) Snyggast hemsida
4) Punktligheten
5) Modernast flygplan
Åter igen hamnade vi på Ryanair!
RYR
Så Kvalitetsindex har fel i sitt omdöme? Kan väl alla experter här söka jobb hos dem. Tydligen behöver de höja kompetensen? …
Underförstått stå rdet inte SAS överst så gälls inte undersökningen. Rätt patetiskt inlägg !
Om man skulle göra en verklig jämförelse borde man ta hänsyn till.
1) Antal destinationer trafikerade i Sverige med eget flyg eller samarbetspartner.
2) Ev medlemskap i någon allaince.
3) Hur man ersätter kunder vid inställda/försenade flyg.
4) Punktligheten
5) Turtätheten på linjerna.
Ett bolag med endast en linje med en tur om dagen skall ej kunna få någon generell utmärkelse.