Norwegian och Airbus i diskussioner nya flygplan
Ryanair döpte om sina 737-8max till 737-8200
svar
Tror inte Norwegian gör något som att döpa om planen, det är ju som att måla läppstift på en gris. Nej dom kommer nog göra en SAS och ha en enhetsflotta från Airbus.