Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

SAS på SKAMLISTAN

Tråden startades av Rolf

Enligt Konsumentverket ligger SAS på 3:e plats på den sk. “Skamlistan”. Sämre är bara Detur och Telia.

Är detta värdigt ett bolag som SAS?

Inga andra flygbolag finns på listan över flest anmälningar.

Källa: SVT Nyheter

Publicerad den 2022-12-02 17:57
Skriv ett svar
Antal svar: 2

svar

One Love
2022-12-05 12:37

Lägst pris vinner oftast en upphandling som vanligen några år senare leder till missnöje, typ det som SAS nu kännetecknas av…”dålig kundservice”.
Kundnära relationer bör hanteras av bolagen själva. När mitt bolag återtog kundtjänsten steg också de positiva omdömena.
/Regnbågspilot

Y
2022-12-02 21:13

Efter man outsourcat stora delar av sin kundservice har det blivit katastrof på SAS. Det går inte att prata med någon som får eller vill hjälpa passagerare. Otroligt dåligt och ovärdigt SAS. Man hjälper inte sina Kunder.
Känns som det blandats in lite för mycket inspirationer från Irland och Ryanairs sätt att bemöta kunder. Men till och med dem har idag bättre kundservice än SAS.

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500