Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

Terminal 2 på ARN öppnar

Terminal 2 öppnar upp på nytt den 26OKT, vi får se vilka bolag som flyttar tillbaka….

Publicerad den 2021-09-23 22:12
Skriv ett svar
Antal svar: 10

svar

Arn
2021-10-03 02:04

Även Vueling flyttar till T2

2021-09-29 12:46

Dessa bolag flyttar tillbaka till terminal 2;

Air France (AF)
Czech Airlines (OK)
Easyjet (EZS/EJU)
KLM (KL)
Transavia (TO)

@Tålamod, tack
2021-09-26 08:55

Du förutsätter att någon i ledningen på ARN har tänkt….Varför tror du det?
Det brukar man ju inte göra, varken på ARN eller Swedavia..

Tålamod tack
2021-09-25 05:38

Till Arn ramp.
Tack för infon. Läste det själv igår kväll på swedavia net. Så det stämmer MEN hur iall världen tänker de som bestämt det? Vad jag vet så saknas det fortfarande personal i hela kedjan dvs incheckning security lastare med mera. Vet att rekrytering pågår men undrar on det verkligen hinns med. Så till alla som ska ut och flyga. Var väl förberedda och ha tålamod tack.

ARN ramp
2021-09-24 15:48
ARN ramp
2021-09-24 15:47

Man kommer tydligen endast kunna använda sig av 3 st stands på terminal 2 pga arbete på ramp D. Det blir bara något/några fåtal bolag som flyttar över till T2 och inte alla samtidigt.
Ryanair kommer endast att trafikera från terminal 5 och är inte planerad att avgå från någon annan terminal för tillfället.

Reply
2021-09-24 13:17

Då får dom fylla igen alla gropar som är grävda på rampen vid T2, fantastiskt att börja grävarbeten lagom när vilket fån som helst skulle klara att förstå att det är läge att öppna upp snart….
Men det är ju som vanligt på Arlanda.

Tålamod tack
2021-09-24 12:40

Undrar direkt var har du din källa på det?
Vi som jobbar på Arlanda har inte fått det bekräftat än och sen undrar jag hur det skulle vara möjligt när vi fortfarande har personalbrist på våra öppna terminaler.

The Observer
2021-09-24 09:43

Ryanair kommer att husera i T2 av allt att döma.

Daniel
2021-09-24 08:34

Av tidigare trådar om Arlanda att döma så är inte detta en dag för tidigt även om jag aldrig rest från Arlanda (bor i Blekinge)

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500