Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

Wizz på ARN

Tråden startades av Pelle

Hej!

Någon som vet varför Wizz är på ARN under sena lördagskvällen?
Det är tydligen flight WZZ4367 som har omdirigerats till ARN istället för NYO.
Tidigare under dagen verkade samma maskin (HA-LZD, A321NX) ha omdirigerats från BNX till TZL, kanske hör det samman med valet av ARN?

Publicerad den 2021-10-30 23:49
Skriv ett svar
Antal svar: 2

svar

Erik
2021-10-31 08:23

Det var tjock dimma på NYO under lördagen, därav divert to Arlanda. Om du tittar på historiken gjorde man många cirklar runt Nyköping. Det är inget man gör bara på skoj.

Ex wizz
2021-10-31 08:23

Troligen pga dimma. Sen att piloterna divertade gör att de måste prata med sina chefer och förklara allt i detalj

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500