Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

SAS enhanced

Tråden startades av Rasmus

Hej någon som vet vart SAS nya A330 enhanced (LN-RKT) kommer börja trafikera nu i början innan den börjar gå ARN-LAX?

Publicerad den 2016-01-30 19:48
Skriv ett svar
Antal svar: 3

svar

MH
2016-02-01 23:01

Kastrup till New York och Chicago med start denna vecka har jag läst någonstans ,några svängar till SanFransisco borde väl vara lämpligt före trafikstarten till Los Angeles 1/3-2016. Någon insider kanske har lite mer detaljerad info vilket skulle vara skoj att ta del av.

MH
2016-01-31 12:14

SK 9139 hette leveransflygningen..

MH
2016-01-31 00:15

LN-RKT flög som SK 9136 från Toulouse och landade på Kastrup i fredags 29/1 kl12.30.

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500