Jätteplan lyfte från Kalmar till Mexiko
Det var flera år sedan sist. Men nu var det dags för Kalmar Öland Airport att på nytt få celebert besök:
http://www.barometern.se/kalmar/jatteplan-lyfte-fran-kalmar-till-mexiko/
Lite kul att man kallar en A332 (G-OMYT) för jätte 🙂
svar
En A330 är en jätte jämfört med de plan som vanligtvis flyger på Kalmar..