Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

Jätteplan lyfte från Kalmar till Mexiko

Tråden startades av Fredde

Det var flera år sedan sist. Men nu var det dags för Kalmar Öland Airport att på nytt få celebert besök:

http://www.barometern.se/kalmar/jatteplan-lyfte-fran-kalmar-till-mexiko/

Lite kul att man kallar en A332 (G-OMYT) för jätte 🙂

Publicerad den 2016-02-09 20:17
Skriv ett svar
Antal svar: 1

svar

dvärgen
2016-02-10 11:47

En A330 är en jätte jämfört med de plan som vanligtvis flyger på Kalmar..

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500