Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

Ombokningar

Tråden startades av Ulla

Hej
Vid två tillfällen inom samma familj har vi blivit ombokade till andra tider.Min man skulle flyga från Göteborg, blev ombokad ,fick åka hem till Lysekil-12 mil-för att gå upp kl.0400 nästa dag. Ni hade informerat via mail,men min man hade inte varit in på mailen den dagen.
Sånt är frusterande.
Ulla Berglind

Publicerad den 2010-05-06 09:55
Skriv ett svar
Antal svar: 3

svar

Kundtjänst
2010-05-06 12:06

Hej Ulla!

Ett tips är att vända dig till själva boven i dramat, nämligen FLYGBOLAGET.
Du vet, dom ni bokade biljetterna hos och dom ni skulle flugit med?

Annars ring 118118, dom har svar på allt! Tips nummer 2 är Uffes flygservice. Finfin service!

nn mailservice
2010-05-06 11:41

Hej!

Hädanefter mailar vi endast när folk har tillgång till sin dator. Detta för att undvika liknande problem i framtiden.

/mailservice

Uffes flygservice
2010-05-06 10:52

Hej Ulla,

Det var tråkigt att höra. Vi skall bättra oss.

Hälsningar
Uffe

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500