Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

Använder SAS sina maskiner väldigt ineffektivt?

Tråden startades av Robban

Ser många maskiner som ibland bara gör några få flygningar om dagen, kanske används c.a 7-8 timmar per dygn. Måste vara ledigt dyrt att inte använda dem mer effektivt i schemat.
Detta är från CPH.
Samtidigt skylls en del inställda avgångar framåt på försenade leveranser av plan?!
Man borde ju kunna nyttja de lediga maskinerna mer??

Publicerad den 2022-08-23 18:59
Skriv ett svar
Antal svar: 1

svar

Jan
2022-08-25 00:20

Svar: Nej

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500