Använder SAS sina maskiner väldigt ineffektivt?
Ser många maskiner som ibland bara gör några få flygningar om dagen, kanske används c.a 7-8 timmar per dygn. Måste vara ledigt dyrt att inte använda dem mer effektivt i schemat.
Detta är från CPH.
Samtidigt skylls en del inställda avgångar framåt på försenade leveranser av plan?!
Man borde ju kunna nyttja de lediga maskinerna mer??
svar
Svar: Nej