FlyMe: Vi tar resenärer från SAS!
-Vi är stolta och faktiskt lite överraskade över att vi så snabbt tagit drygt 20% marknadsandel på de starkast trafikerade inrikeslinjerna i Sverige, säger FlyMe’s VD Anders Holst (bilden).
Trots framgångarna när det gäller andel av resenärerna så tappar FlyMe aktien och den ligger nu under 40 öre. Bolagets VD Anders Holst kommer till Flyg med Framtid den 24 november och diskuterar utvecklingen med SAS Sveriges VD Anders Ehrling och flygnordics VD Maunu von Lüders. Vid denna tidpunkt är rapporterna från det tredje kvartalet redovisade. Detta kommer att visa på resultateffekterna av nu pågående överutbud och för låga priser på marknaden.
Kommentarer
Inga kommentarer har skrivits ännu.
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten


