Ingen pilotstrejke hos Sterling

Publicerad den 2007-05-17 00:00av Redaktionen
Kommentarer

Sterlings ledelse og pilotforeningen underskrev her til eftermiddag en aftale og Sterlings passagerer rammes derfor ikke af strejke.

"Det har været en lang nat med konstruktive forhandlinger, og de har resulteret i en aftale som begge parter er tilfredse med,” udtaler Almar Örn Hilmarsson (bilden), administrerende direktør i Sterling. ”Med denne aftale får vi den ro og stabilitet, som er vital for vores fremtidige vækst og vi forbliver konkurrencedygtige.”

Aftalen med piloterne er sidste kapitel i sammenlægningen af Maersk Air og Sterling Airways og derfor også symbolsk for Sterling Airlines.

”Vi har opnået et godt resultat til vores medlemmer og jeg er overbevidst om, at piloterne i Sterling vil godkende indholdet,” tilføjer piloternes repræsentant Toni Vagn Rytkønen.

For yderligere information, kontakt venligst:
Kommerciel direktør Stefan Vilner, mobil +45 2969 8911

Skriv en kommentar

Kommentarer

Inga kommentarer har skrivits ännu.

Skriv en kommentar

Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.

Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten