Premiär för FlyMe i Östersund!

Publicerad den 2005-02-14 00:00av Redaktionen
Kommentarer
Nu tar FlyMe upp konkurrensen med SAS på Östersund flygplats. Måndagen 14 februari klev de första passagerarna ombord för premiäravgången från Östersund.  -Det här är den bäst bokade premiärturen hittills! meddelar FlyMe´s  VD Anders Holst (bilden) glatt.

Bolagets satsning på Östersund har slagit väl ut, och rekordmånga biljetter har sålts sedan tillkännagivandet. För resenärerna betyder FlyMe´s etablering att de nu i tillägg till SAS utbud har ytterligare en tur till Arlanda att välja på på måndag - fredag samt söndag.

Skriv en kommentar

Kommentarer

Inga kommentarer har skrivits ännu.

Skriv en kommentar

Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.

Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten