SAS bäst på service – men nivåerna sjunker
Publicerad den 23 november 2022Kommentarer
Vad trevligt att ni blivit så flinka på EPOS. Slit inte ut pekfingret bara… man vill ju inte råka betala dubbelt för en vatten.
Covid har varit ett besvär för alla flygbolag. SAS har klarat sig mycket bra trots detta.
Har en mycket god erfarenhet av SAS flyger i huvudsak SAS Plus där allt ingår.
Men vilka härliga nyheter, vi i kabinen har verkligen lagt ner 110 procent på att bli bäst, leenden hjälpsamhet och gratis kaffe, det är vad kunderna vill ha.
Vilken service? Hos SAS kostar det nu för tiden att ta med ett större handbagage (som rymms i hatthyllan) Dessutom kostar till och med vatten pengar för den som reser i SAS Go om man skulle råka bli törstig. Pinsamt SAS!
Skriv en kommentar
Du kan inte skriva någon kommentar nu eftersom denna möjlighet endast ges i 120 timmar efter det att nyheten skapades.
Du kan skapa en egen tråd i vårt Flygforum om nyheten