Norwegian bra
Familjen och jag är helnöjda.
Rekommenderar bolaget till alla.
svar
Norwegian har vunnit flera fina utmärkelser under senare tid.
Se här: http://www.aviationworldnews.com/news/detail-article-newsletter.php?ID=39224&utm_campaign=Newsletter&utm_medium=email&utm_source=20140819
Tycker tydligen personalen också. Läs inlägget och speciellt Norwegians svar det är riktigt spännande! (på Norwegians fb-sida). Det är någon som kommer att få problem!
Här är inlägget:
Er cabinpersonal verkar tro att gardinen de så ivrigt drar för är ljudisolerad!
Jag satt längst fram och fick höra hur en flygvärdinna satt och gnällde på om hur mycket hon var trött på att jobba för Norwegian.
Man kanske inte ska lyssna på allt, men detta var oundvikligt.
Som passagerare uppskattar man ju om personalen är lite motiverad för sina arbetsuppgifter.
Lasse,
Jag är inget SAS fan. Men de lurar inte sina intet ont betalande kunder i alla fall.
Jag flyger mest KLM, för det funkar bäst för mig och mina kollegor.
Mvh/Leffe
@svar Lasse , skriv hvad du vil men Leffe ramte plet , ikke så meget mere at sige til det.
Fokuser på SAS du Leffe….vinner ingenting, bortsett fra å ha flest troll blant sine ansatte.
Jo visst vinner ni priser Lasse.
Under 2014 kommer också Norwegian att vinna:
– Flest klagomål bland Skandinaviska flygbolag
– Flest klagomål till Allmäna Reklammationsnämnden
– Flest målsäganden vid svenska rätter
– Flest strandade passagerare
– Flest förseningar i antal minuter
Jag vill redan nu utlysa ett stort HURRA till dig Lasse och Norwegian ledning.
mvh/Leffe
@svar Lasse , vi Sas troll undrer hvornår du kan koncentrere dig på at skrive noget meningsfyldt her på siderne , vi venter stadig os der er ansat i både det bedste ruteselskab og charterselskab , nemlig Sas bare for din info.
Selvsagt er Norwegian bra. Nordens beste flybolag. Vinner priser hele tiden, men SAS-trollene som Harry etc vil fortsette med sine bisarre angrep. Lurer på når disse menneskene kan fokusere på sitt EGET bolag, SAS????
Det är väl bra att det fungerat för dig! Men varför förnekar du alla som haft problem att nämna det elände de råkat ut för?
Jag flög med Norwegian till Tel Aviv tur och retur utan problem. Snål med service ombord, men det var vad man betalar för biljetter… Helnöjd! 😉
Vill inte du att hela ledningsgruppen ska skriva som du????
Reser med Norwegian nån gång per månad, fungerar hur bra som helst så lägg ner det där hatdrevet nu era avundsjuka stackare.
@svar Julia , husk at tage ekstra ledigt så du kommer hjem til dit arbejde i tide når du flyver/venter på Norwegian.
Inte vi. Vi tycker inte om SAS
Vi med….Go Norwegian!
Det köna med DY är att man garanterat kommer att vinna majoriteten av de anmälningar som inkommit.
Det har inte så mycket med juridik att göra som man vill tro. Låter säkert konstigt för de flesta… Sanningen kommer som vanligt bli att ingen domstol vill “sänka” ett bolag vilket troligtvis skulle inträffa om man tillämpade EU reglerna som de skall.
Man kommer istället att låta DY få böta för en mindre dock ansenlig summa och låta dem vinna.
Det är nämligen så ruskigt smart att lika gärna dra på sig enormt många anmälningar då det kommer att snarare skydda dem. Låter knasigt som bara den men jag vågar lova att det kommer bli som jag just sagt…. Man kommer att vaga in Boeings nya plan och dess underhålls avtal osv trots att detta är irrelevant. Men domstolar är som sagt ganska förtjusta i att kompromissa.
Norwegian Airlines Experiences From Hell
Inga dåliga grejer!
De slingrar sig och skyller på Boeing. Men Boeing har ingen relation till Norwegians passagerare!
Norwegian verkar slingra sig undan rättegångar också, eftersom de anar att de kommer att förlora. Det kommer Norwegian inte undan.
http://news.cision.com/se/trs-travelright-services-ab/r/norwegian-vagrar-ta-emot-delgivning,c9618899
CB, jeg etterlyser for andre gang et svar fra deg.
Og, du bør lære deg litt om begreper FØR du skriver de. Et regnskap er noe man lager ETTER at en bestemt periode er forbi. Et budsjett derimot, er noe som man forsøker styre etter i en periode.
Jeg tror veldig få vil kunne beregne hvor mye man eventuelt skal sette av til “planlagte” forseninger. Og v.g. bemerk, jeg har aldri arbeidet for Norwegian. Har derfor ikke mulighet til å kunne påvirke deres budsjetter og/eller regnskaper.
Jeg tror CB, at du bør dempe ned ditt hat mot/til Norwegian. Ikke minst bør vi alle se frem i mot, og ikke minst akseptere rettssystemets avgjørelser. Med rettssystemet mener jeg at en dom i første rettsinnstans kan ankes slik at det kan drøye noe tid før en dom er endelig og rettskraftig.
Til sist, dersom du CB ikke klarer å komme opp med eksempler på tidligere dommer, for det var det du skrev, så vil jeg, og sikkert andre ha ondt om å ta deg alvorlig i andre diskusjoner. V.g. tenk over det.