SAS Most Improved Carrier Europe 2015
svar
Skitiga plan säger du. Vem är det som skräpar ner och verkar tro att golvet på ett flygplan är en trottoar i Paris på 1800-talet, där det bara att slänga sopor? Vem är det Steff??
Kul att få cred men den här gången tog du allt fel @trainee1 haha. Men så är du kanske bara trainee 😉
Jag brukar läsa här ibland men skriver mycket sällan.
Trevlig helg!
Fanns det ens några andra kandidater till denna mindre smickrande nominering?
7 plan av hur många?
De flesta av SAS 23 miljoner pax får flyga “vanliga” maskiner eller gamla ostädade B736.
Jag är inte bitter
Steff
Jäkligt bra får man säga och vi tackar sas Björn for uppstart av tråd och att svara själv vilket är lite komisk.
“All seats in SAS Business have direct access to aisles and fold flat as sleeper seats. It’s the little extras that have really lifted the carrier up the ranks, from walk up snack bars to Hästens bedding in business class. The aircraft also has a new on-demand entertainment system with HD screens and WiFi in all classes…..”
Jeg blir imponert om dette finnes på alle SAS-fly, innenriks-Europatrafikk og hos innleide partnere…..
Dessverre klarer heller ikke trådstarter å se lengre enn Norwegian, SAS konkurrerer med langt flere der ute…..
Kan bara hålla med,det har blivit ordentligt bra!
“It’s not just the business class that’s had a facelift. The seating in SAS Go and SAS Plus are designed with good storage to create extra space. All seats in SAS Business have direct access to aisles and fold flat as sleeper seats. It’s the little extras that have really lifted the carrier up the ranks, from walk up snack bars to Hästens bedding in business class. The aircraft also has a new on-demand entertainment system with HD screens and WiFi in all classes.”
Här är det inte tal om att betala extra för mat, väska, kudde, filt eller en vattenflaska. Jag har inte heller hört talas om Kjosfasta passagerare i 3 dagar på SAS, hahaha!
Ingen tvekan om vad jag väljer, för dumsnål skall man inte vara.