Fly be
Alltså, hur e de nu hos Flybe?
Söker man massa nya i kabin igen?
Slutar folk eller är det helt enkelt bara behovet av personal som växer och växer?
svar
Både och. Dålig lön och inget kollektivavtal.
Alltså, hur e de nu hos Flybe?
Söker man massa nya i kabin igen?
Slutar folk eller är det helt enkelt bara behovet av personal som växer och växer?
Både och. Dålig lön och inget kollektivavtal.