Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

Fly be

Tråden startades av Mattias

Alltså, hur e de nu hos Flybe?
Söker man massa nya i kabin igen?
Slutar folk eller är det helt enkelt bara behovet av personal som växer och växer?

Publicerad den 2016-02-04 08:17
Skriv ett svar
Antal svar: 1

svar

G
2016-02-04 09:05

Både och. Dålig lön och inget kollektivavtal.

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500