Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

SK909 4/3 försenad… Skandalen fortsätter

Tråden startades av Suckande

SK909 CPH-EWR försenad minst till 1345, troligen längre. Vad händer? Vad skyller de på idag då? Att de aldrig lär sig…

Publicerad den 2016-02-04 13:34
Skriv ett svar
Antal svar: 10

svar

Inkognito
2016-02-04 23:34

Ja du Jon, det må så vara men nu är det ju A330 som flyger SK909/910.

Jon
2016-02-04 19:55

Fortsatt stora problem för dom gamla A340, tech vid varje försening.

pierre holmgren
2016-02-04 19:25

@svar Andreas , nej det gör jeg ombord på vores fly med Wi-Fi liggende i modulet og uden slips mens kollegaerne knokler , det syntes de er helt i orden jeg er jo SAS talerör haha , at du bare gider at skrive sådan en gang BS , er jeg virkelig sådan en torn i öjet på nogle norwegian ansatte ? Tror endda at rigtig mange ansatte hoss norwegian holder med i meget af det jeg skriver , ikke mindsst dem der blev fyret 22 dec 2014 på ARN basen og fik at vide at de kunne begynde 1 Jan 2015 som vikarer , tror de bandede BK langt väk og stadig gör det.

Andreas
2016-02-04 16:48

PH dom inte dök upp på jobbet. Källor hävdar han satt på FT och härja.

?
2016-02-04 16:31

Vad ska de lära sig? Vad beror förseningen på?

JAP
2016-02-04 16:30

Startade 1412Z

Inkognito
2016-02-04 16:28

Men herregud!!! Den lyfte strax efter 14:00. Dvs lite mer än 1 timme och 30 min försenad. What’s all the fuzz about?

hum
2016-02-04 15:44

kan hända även den bästa;)

Urban
2016-02-04 15:14

En till:
12:25 delayed until 3:15 PM
San Francisco SAS SK935
04feb15
Otur för SAS.

ok
2016-02-04 14:16

Lugn, det ordnar sig. oavsett vad så kommer SAS att ta hand om pax’en. Inte som ett annat bolag att göra allt för att slippa ta sitt ansvar..

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500