SK909 4/3 försenad… Skandalen fortsätter
SK909 CPH-EWR försenad minst till 1345, troligen längre. Vad händer? Vad skyller de på idag då? Att de aldrig lär sig…
svar
Ja du Jon, det må så vara men nu är det ju A330 som flyger SK909/910.
Fortsatt stora problem för dom gamla A340, tech vid varje försening.
@svar Andreas , nej det gör jeg ombord på vores fly med Wi-Fi liggende i modulet og uden slips mens kollegaerne knokler , det syntes de er helt i orden jeg er jo SAS talerör haha , at du bare gider at skrive sådan en gang BS , er jeg virkelig sådan en torn i öjet på nogle norwegian ansatte ? Tror endda at rigtig mange ansatte hoss norwegian holder med i meget af det jeg skriver , ikke mindsst dem der blev fyret 22 dec 2014 på ARN basen og fik at vide at de kunne begynde 1 Jan 2015 som vikarer , tror de bandede BK langt väk og stadig gör det.
PH dom inte dök upp på jobbet. Källor hävdar han satt på FT och härja.
Vad ska de lära sig? Vad beror förseningen på?
Startade 1412Z
Men herregud!!! Den lyfte strax efter 14:00. Dvs lite mer än 1 timme och 30 min försenad. What’s all the fuzz about?
kan hända även den bästa;)
En till:
12:25 delayed until 3:15 PM
San Francisco SAS SK935
04feb15
Otur för SAS.
Lugn, det ordnar sig. oavsett vad så kommer SAS att ta hand om pax’en. Inte som ett annat bolag att göra allt för att slippa ta sitt ansvar..