Framtiden
Det tuffa läget för Norwegian 2015 är att den norska och svenska kronan rasar i värde. Vilket betyder färre passagerare (Svensson har inte råd att resa). Samtidigt som Norwegian måste expandera på en marknad som minskar.
SAS har ett lite bättre läge eftersom man inte kommer expandera, samt att man satsar på affärsresenärer som är mindre känsliga i konjunkturen.
svar
En masse babbel som ikke er skrevet af mig men i mit navn som jeg jo ikke har eneret på.
“Svensson” har inte råd att resa – tala för dig själv!