Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

SAS nya linjer

Tråden startades av GG

Har SAS nåra nya linjer på gång till hösten?

Publicerad den 2016-03-27 09:47
Skriv ett svar
Antal svar: 4

svar

Olsson
2016-03-30 08:32

Vad är KRP? Varför denna okända dest?

TO
2016-03-28 17:41

T.ex i slutat av september startar SAS, Oslo och Köpenhamn till Miami! Avgångar 7 dagar i veckan. Imorgon invigs nya linjen Köpenhamn – Boston och tidigare i mars invigdes Stockholm – Los Angeles! Mycket nytt och spännande är pågång! GO SAS!

Hammock
2016-03-28 10:06

Sas har ju den senaste tiden planerat och startat flera långlinjen. Men nu kommer även kortare tex ARN-GDN startar nu.

Andra linjer på kortnätet kan vara ARN-VXO, ARN-HAD, CPH-KRP och mer flighter på GOT-UME/LLA. Jag tror Sas har mycket nytt och spännande på gång.

Hambo Ombakfoten
2016-03-28 08:22

Det kommer nog som vanligt nya linjer för SAS.
Man öppnar en ny och lägger ner två gamla.

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500