Header banner ad
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Header ad logo
Tillbaka till forum

RYANAIR

Tråden startades av Jim

Ryktas om att Michael O’Leary ska sluta som chef och dra sig tillbaka. Kan det verkligen vara sant?

Publicerad den 2016-05-31 17:51
Skriv ett svar
Antal svar: 9

svar

@Blue moon
2016-06-05 13:25

Om inte styrelsen får för sig att avsätta honom. Det var ju ganska nära för ett par år sedan.

Blue Moon
2016-06-03 02:43

Bullshit, det är mycket trollar här…

O´leary har ingen kontrakt som avslutar 2019 eftersom källan saknas. Men han har dock sagt i en interjuv att han tänker gå i pension efter 60 år har passerat eftersom han har tjänat en stor slant så han har råd med det. Men om han har fortfarande intresse så det blir några år extra, tyvärr för er.

AA
2016-06-02 12:26

Hans kontrakt går ut 2019….

Skojaren
2016-06-02 06:58

Aa men det stämmer, Michael ska sluta.
Han har blivit uppsagd från Ryanair och får söka som konsult på timanställning 🙂

Darth Vader
2016-06-01 17:39

Orvar, okej då tror vi på den och på jultomten…

Owe
2016-06-01 06:30

Han är så sjukt rik så det kan han nog gott göra. Leva det goda livet på heltid, det förtjänar han!

Orvar
2016-05-31 20:43

Ja men då är det ju i princip klart.! Arlanda kommer ju självklart ha Ryanair som en av de större aktörerna inom några år. Det fattar ju alla.

ole...
2016-05-31 18:14

lika sant som att ryan snart finns på arn…

Skriv ett svar

Antal tecken 0/1500