ANA på Arlanda
Vet någon hur det går för All Nippon Airwys (ANA) på Arlanda? Hur ser beläggningen ut, några nyheter om ökning av frekvens osv?
svar
Jag flög med ANA i höstas och det var en fantastisk nonstop resa t/r.
ANAs linje Haneda-Arlanda är en jättebra linje. Jag hoppas att ANA ökar sina frekvenser till och från Arlanda.
Härligt, nästa steg vore att uppgradera flygtypen till en Boeing 787-9 istället för en Boeing 787-8 innan ökning av frekvens. Tokyo-Haneda är väldigt slot-begränsad så ökning av frekvens lär dröja men väldigt möjligt.
Har åkt den linjen tre gånger hittills år och de var alla princip fulla flighter. Har två till bokade inte september och oktober. Så jag hoppas verkligen att den går bra. Skönt att slippa byten på FRA,VIE och MUC som tidigare.